banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR Business Partner

Méně než 2 týdny

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR

Vinohradská 2577/178, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Zařazené

Personalistika a HR


O pozici

Jsme největší zaměstnanecká zdravotní pojišťovna v České republice s téměř 800 zaměstnanci a hledáme HR business partnera se zodpovědností za vybrané HR procesy a podporu manažerů, který se připojí k našemu týmu.
V této roli se budete podílet na náboru a administrativě, povedete vlastní HR procesy napříč celou organizací a zároveň v nich budete partnerem pro manažery. Díky tomu uvidíte přímý dopad své práce jak na chod týmu, tak na fungování celé organizace.

Co bude Vaším úkolem:

  • Samostatně vést nábor a onboarding zaměstnanců – od tvorby inzerátů až po zajištění nástupních formalit a adaptace nováčků
  • Připravovat pracovněprávní dokumentaci a podílet se na personální administrativě
  • Spravovat a udržovat data v HR systému (OKbase)
  • Spolupracovat s manažery a poskytovat jim podporu v běžných HR procesech
  • Podílet se na rozvoji HR procesů (např. adaptace, reporting, hodnocení, vzdělávání) a nést odpovědnost za vybrané z nich pro celou organizaci
  • Podílet se na interní komunikaci a HR marketingu směrem k zaměstnancům
  • Spolupracovat s týmem mezd, vzdělávání a interní komunikace na zajištění hladkého fungování HR agendy
  • Přispívat ke zlepšování pracovního prostředí a firemní kultury

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • zkušenost v oblasti lidských zdrojů alespoň 2 roky, přednostně ve větší společnosti
  • vysokoškolské vzdělání v oblasti personálního managementu nebo podobného oboru výhodou
  • výborné komunikační dovednosti a schopnost budovat důvěru a respekt
  • schopnost analyzovat a interpretovat data
  • schopnost pracovat samostatně, systematicky i v rámci týmu
  • znalost právních předpisů v oblasti pracovních vztahů

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
  • Možnost aktivního vzdělávání
  • Podporu kolegů při zapracování, ale nejen při něm
  • Přátelskou atmosféru a příjemné pracovní prostředí,
  • Zaměstnanecké výhody a benefity (pružnou pracovní dobu - v pátek pevná část pracovní doby pouze do 12:00, týden dovolené navíc, sick days, příspěvky na penzijní nebo životní pojištění, Multisport karta nebo Flexi passy, stravenky a další)
  • Plný pracovní úvazek – 37,5 hodin týdně
  • Po zkušební době možnost částečné práce z domova
  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - následně možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • Místo výkonu práce: Praha
  • Termín nástupu: dohodou

Pokud cítíte, že jste ideální kandidát pro tuto pozici, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.