Sales Project Support
Pořád hledají
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.
Mstětice 1054, Zeleneč
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod
O pozici
Hledáme motivovaného/nou a organizačně zdatného/tnou Sales Project Support, který/á bude odpovědný/á za koordinaci a správu klíčových projektů v oblasti prodeje, podporu obchodního týmu a správu interních systémů. Také zodpovědnost za zajištění efektivního chodu projektů, spolupráci s různými odděleními a dodržování interních i legislativních předpisů.
Hlavní odpovědnosti:
- Koordinace projektů na podporu PPG Sales Machine, včetně reportování a správy kontaktů, zákazníků a příležitostí v příslušných systémech, ve spolupráci s týmem EMEA.
- Administrace a podpora systémů Clientlink, Skill director, Showpad: komunikace s obchodním oddělením, aktualizace uživatelských účtů, řešení technických problémů a reporting.
- Nastavování a správa systému řízení zásob StockM pro region Čechy, včetně komunikace s prodejnami, Trade Marketing Specialistou a Manažerem DB.
- Tvorba a správa školení na platformě PPG Academy, včetně správy uživatelských účtů, sledování plnění školení a koordinace s Manažerem ISO.
- Poradenství v personálních oblastech: organizace pravidelných lékařských prohlídek, evidence docházky, správa školících systémů, tvorba pracovních pozic v IS, organizace školení a spolupráce s externími agenturami v rámci obchodního oddělení.
- Zajištění podpory v případě nepřítomnosti nadřízených (záskoky) – například při dovolené Manažera, Payroll& TAA Specialisty či Customer Service Sales Representative.
- Vyřizování emailové komunikace a podnětů v rámci svěřených oblastí.
Požadujeme:
- Zkušenosti s koordinací projektů a správou systémů.
- Dobré organizační schopnosti a samostatnost.
- Angličtina slovem i písmem.
- Komunikační dovednosti a týmová spolupráce.
- Znalost práce s interními systémy (například IS, školící platformy), pokročilý excel a aktivní práce s AI.
- Orientace na detail a dodržování předpisů.
- Flexibilita a ochota zastoupit kolegy v době jejich nepřítomnosti.
Nabízíme:
- Stabilní pracovní prostředí ve významné společnosti.
- Možnost profesního růstu a rozvoje.
- Příjemné pracovní prostředí a podporu kolegů.
- Hybridní model – práce z domova i kanceláře.
- Týden dovolené navíc, stravenky v hodnotě 150Kč, zaměstnanecké slevy na nákup, odměny při pracovním výročí.
- Příspěvek na volnočasové aktivity - 1 500Kč měsíčně formou flexipassů.
- Příspěvek na životní / penzijní připojištění - 1 000Kč měsíčně.
- Občasné pracovní cesty s využitím našeho poolového vozu.
Pokud máte zájem být součástí našeho týmu a přispět k úspěchu našich projektů, zašlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vaši přihlášku!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.