Provozní ředitel/ka neziskové organizace 💡 Udržitelné stavebnictví
Méně než týden
Česká rada pro šetrné budovy, z.s.
Drtinova 557/10, Praha-Smíchov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Stavebnictví a reality, Vrcholový management
O pozici
Česká rada pro šetrné budovy (CZGBC)
Česká rada pro šetrné budovy je nejvýznamnější organizací v oblasti udržitelnosti ve stavebnictví v ČR. V posledních letech prošla výrazným růstem počtu členů, rozšířením aktivit i zvýšením prestiže. Aby mohla Rada nadále poskytovat špičkovou podporu svým členům, vytváří novou seniorní pozici COO – Provozní ředitel/ka, která doplní roli CEO a zajistí profesionální řízení všech aktivit Rady.
🌱 Pomozte nám tvořit budoucnost udržitelného stavebnictví.
Co vás čeká
Vedení týmu (nejdůležitější část role)
- Vedení, podpora a motivace 6ti členného týmu.
- Průběžná revize procesů, zefektivnění fungování, nastavování pravidel.
- Rozvoj členů týmu, podpora talentů, případně výběr nových kolegů.
- Jasná, přímočará a otevřená komunikace.
Řízení aktivit a kvality
- Zajištění realizace všech aktivit Rady v požadované kvalitě a v souladu se strategií.
- Spolupráce s event manažerkou – obsahová příprava akcí, střednědobé plánování.
- Supervize pracovních skupin a podpora projektové manažerky.
- Účast na vybraných akcích, konferencích a setkáních Rady.
Finanční řízení (kontrola, ne účetnictví)
- Spolupráce s CEO na přípravě rozpočtu.
- Kontrola rozpočtu a pravidelné finanční reporty (výstupy poskytuje externí účetní firma).
- Komunikace s účetní a auditory.
- Procesy jsou již nastavené, vše bude zaškoleno.
Grantové projekty
- Supervize realizace grantů, kontrola čerpání a výstupů.
- Spolupráce s projektovým manažerem na plánování nových projektů.
Úzká spolupráce s CEO
- Tvorba plánů aktivit a rozpočtu.
- Sdílení informací o výsledcích a fungování týmu.
- Příprava podkladů pro představenstvo.
- Postupné převzetí klíčových odpovědností (plná integrace cca 9–12 měsíců).
Koho hledáme?
Klíčové kompetence:
- Prokazatelná zkušenost s vedením menšího týmu.
- Silné proklientské zaměření, schopnost budovat vztahy.
- Flexibilita, odolnost, schopnost fungovat v prostředí častých změn.
- Agilní, přímočarý styl komunikace, vysoká míra integrity.
- Orientace na kvalitu, výsledky a profesionální poskytování služeb členům Rady.
Výhodou:
- Praxe v neziskovém sektoru nebo členské asociaci.
- Zkušenost se stavebnictvím nebo udržitelností.
- Osobní znalost Rady.
Nabízíme
- Mzda 80-90.000/měsíčně, motivační bonusová struktura
- 30 dní dovolené
- Roční Lítačka
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky (130 Kč/den)
- Home office 1 den týdně
- Flexibilní pracovní doba
- Přátelské, neformální prostředí a smysluplná práce
- Účast na akcích a konferencích Rady
- Možnost osobního a profesního růstu
Nástup: ideálně od 1. 4.2026
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.