Specialista / Specialistka oddělení podpory
Méně než 2 týdny
SAB servis s.r.o.
Suttnerové 814/17, Praha-Vokovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost delšího neplaceného volna, Dog-friendly office, Profesní/osobní kouč
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis
O pozici
ODDĚLENÍ PODPORY V SAB servis 💬💡📞👩💻🤝
Jsme tým, který se stará o hladký chod komunikace mezi poradci a SAB servisem.
Řešíme dotazy, vyjasňujeme nejasnosti, předáváme požadavky těm správným kolegům a hlavně – jsme tu pro lidi.
Tým podpory aktuálně tvoří čtyři specialistky: Gabča, Lucka, Péťa a Žanda, a opírají se o zkušenosti dvou teamleaderek, Elišky a Nikči. Celý tým vede manažerka Andul, která věří v lidské vedení a během roku 2024 úspěšně vybudovala nový tým.
SPECIALISTA / SPECIALISTKA ODDĚLENÍ PODPORY ✨🎯💛
📍 Praha 6 | ⏰ Plný úvazek | 🧡 Nástup možný ihned / dohodou
Baví Tě komunikace, hledání smysluplných řešení a máš rád/a pořádek v úkolech?
Hledáme akční posilu do našeho týmu – někoho, kdo se nebojí odpovědnosti, je samostatný, vstřícný a zároveň si rozumí s interními nástroji i s lidmi.
Co Tě u nás čeká: 🔍
Každodenní komunikace s poradci – po e-mailu, chatu nebo telefonu.
Odborné poradenství – budeš znát naše produkty i procesy a umět je vysvětlit.
Spolupráce – s kolegyněmi i ostatními týmy v SAB servisu.
Testování novinek – před nasazením si u nás vše důkladně ověřujeme.
Vzdělávání a růst – dostaneš prostor i podporu posouvat se dál.
Co bys měl/a umět: 🎯🧩🤝
Perfektní čeština rodilého mluvčí – mluvená i psaná.
Orientace v online prostředí, práce s více systémy najednou.
Systematické myšlení.
Zvládání priorit, rychle se rozhodovat a dotahovat věci do konce.
Poradit si, ale i zeptat se, samostatnost je fajn, ale vědět, kdy říct „nevím, potřebuji pomoct“, je stejně důležité.
Zvládat stres.
Co by bylo fajn, ale není to nutná podmínka: 🎁
Zkušenost z jiného helpdesku, zákaznické podpory nebo backoffice.
Znalost prostředí financí.
Znalost základní práce s daty nebo systémy typu CRM.
Co nabízíme my: ✅
Smysluplnou práci, která má dopad a není jen o přeposílání dotazů.
Podporující tým, kde se na sebe můžeme spolehnout, pomáháme si a kryjeme si záda, jsme si oporou a nikoho nenecháme „plavat“.
Příjemné neformální pracovní prostředí.
Pravidelné vzdělávání a školení.
5 týdnů dovolené, výhodná multisportka, ovoce a nápoje na pracovišti, plnohodnotná vybavená kuchyň, dog friendly kancelář, sick days od druhého roku a mnoho dalšího.
Možnost občasné práce z domova (po zaškolení).
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Hrubou mzdu 35 000 Kč měsíčně.
Zaujala Tě tahle role?
Pošli nám své CV a klidně přidej pár řádků o sobě. My už se těšíme, až Tě poznáme! 💌
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.