banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SPECIALISTA/TKA NÁKUPU pro soukromé kliniky - distribuce zdravotnického materiálu

Méně než 2 týdny

Labs1503 distribution

Nad Vršovskou horou 1423/10, Praha-Michle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Příspěvek na pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Máš zkušenosti z nákupu a skladového hospodářství - meziskladové přesuny zboží (příjem, výdej, fakturace) a poptávky? Staň se novou hvězdou našeho týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit zásobování soukromých klinik zdravotnickým materiálem a technologiemi.

Čeká tě pestrá a akční agenda, spousta i osobní komunikace s kolegy z našich klinik (Svět rovnátek, DENTALABS, ALPHALABS, Fyzio svět) i řešení situací s dodavateli přes telefon a email. Denně pomůžeš vyřešit nespočet úkolů, i těch urgentních či zapeklitých, ale současně se budeš podílet i na revizi a zlepšování procesů.

LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.


Co Tě s námi čeká:

  • Úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a dodržování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace;
  • Denní práce v kanceláři v účetním a skladovém programu HELIOS (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, kontrola položek zboží atd.);
  • Kompletní zástup a výpomoc týmu logistiky (kancelář, centrální + přidružené sklady na ostatních budovách) - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků a denní komunikace s dodavateli;
  • Příjem a výdej, fakturace zboží, úzká spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici);
  • Zodpovědnost za reklamační řád, evidence a vedení reklamačních řízení;
  • Řešení mimořádných a neočekávaných ad-hoc situací, dle interních procesů logistiky a nákupu
  • Reportování manažerovi, týdenní report splněných úkolů
  • Aktualizace návodů a procesů dle nařízení manažera, zápisy z porad, zodpovědnost za dodržení termínů

Co Ti nabídneme:

  • Smlouvu na dobu neurčitou;
  • Fixní mzdu a motivační bonusový systém odměn;
  • Pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i osobně s manažery klinik;
  • Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy
  • Osobní i profesní rozvoj, jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy
  • Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, ALPHALABS, DENTALABS, Fyzio svět).
  • MultisportKartu pro aktivity ve volném čase
  • Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Po 3 letech firemní auto i k soukromým účelům
  • A v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit


Co od Tebe očekáváme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Min. 2letá praxe v oboru nákupu a správě skladů ze strany administrativy
  • Pokročilou práci v Helios či s jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech; MS Office apod.
  • Znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek a návaznými doklady aj.;
  • Znalost angličtiny min. na úrovni B2 - využiješ v emailové i telefonické komunikaci;
  • Schopnost dodržovat pravidla a postupy, ale taktéž si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny;
  • Organizační schopnosti a orientaci na detail
  • Proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i mimořádné situace

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.