Junior manager - kariérní krok vpřed
Dnešní
BDO Group s.r.o.
V parku 2316/12, Praha-Chodov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance
O pozici
Jsme silná, ryze česká poradenská skupina, která je součástí mezinárodní sítě BDO. V České republice pomáháme našim klientům už více než 30 let v oblastech auditu, daňového poradenství, účetnictví, mezd, znaleckých služeb, práva, IT a manažerského poradenství.
Naše kultura je založena na důvěře, respektu a férovém přístupu. Neformální atmosféra, spolupráce bez ostrých loktů a společné zážitky :) Vyrážíme společně na hory, na vodu nebo cyklovýlet! Pomáháme si navzájem.
Máš zkušenosti z finančního auditu a chceš se posunout dál? Láká Tě větší odpovědnost, vedení projektů a juniorních kolegů? Pokud navíc rád/a hledáš souvislosti v číslech, baví Tě týmová spolupráce a nezalekneš se výzev, patříš k nám ;)
Dostaneš prostor pro růst, budeš slyšet a mít možnost realizovat své nápady.
Co Tě u nás čeká?
- Prohloubíš si znalosti o tom, jak fungují společnosti z různých oborů (např. maloobchod, velkoobchod, výroba)
- Převezmeš odpovědnost za auditní dokumentaci svěřených oblastí od začátku do konce vč. vedení zakázek a juniorních kolegů
- Budeš klíčovým mentorem pro juniorní kolegy a pomůžeš jim rozvíjet jejich potenciál
- Zodpovědná a rozmanitá práce, která Tě posune odborně i profesně
- Využiješ angličtinu při spolupráci se zahraničními pobočkami nebo spolupráci na skupinových auditech
Co od Tebe potřebujeme?
- Absolvent/ka nejlépe ekonomického směru
- Zkušenost s auditem a účetnictvím min. 3 roky na plný úvazek
- Znalost anglického a českého/slovenského jazyka
- Analytické myšlení a schopnost efektivně pracovat s Excelem
- Efektivní komunikace je základ úspěchu pro práci v auditu
- Nadšení pro oblast auditu a chuť se rozvíjet
- Ochotu cestovat (aktivní ŘP výhodou)
Co Ti nabízíme?
- Skvělou příležitost posunout svou kariéru v auditu na další úroveň
- Komplexní školení, podporu při odborných zkouškách a certifikacích (KAČR, ACCA, ICU), rozvoj odborných i měkkých dovedností (např. osobní efektivita; práce s lidmi na zakázkách; obtížné situace v komunikaci s klientem) a firemní výuka jazyků
- Přátelskou neformální atmosféru, ostré lokty v našem kolektivu nehledej
- Uvědomujeme si důležitost sladění práce a osobního života a je to znát od prvního dne. Máme flexi office - pracuješ v sídle klienta, z domova a nezapomínáš ani na rozvíjení vztahů v kanceláři.
- Férové odměňování vč. 13. platu a pravidelného ročního review
- Firemní výhody: na cafeterii, Multisport kartu a stravenkový paušál dáváme v prvních 2 letech min. 36.000 Kč; dále můžeš využít 5 týdnů volna, placené firemní akce (lyže, voda, cyklovýlet, celofiremní setkání a mnoho dalších) a ovoce a zelenina na pracovišti
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.