JUNIOR OSOBNÍ BANKÉŘ/KA
Méně než týden
TRINITY BANK a.s.
Na příkopě 969/33, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby
O pozici
Do našeho týmu hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, na pozici PODPORY TÝMU OSOBNÍCH BANKÉŘŮ. Nevadí, že nemáte dlouhodobou praxi, Vaším posláním bude starat se o příchozí klienty pobočky a jejich směrování na osobní bankéře, administrativní podpora týmu a zajištění služby pokladny na naší pobočce. Stanete se součástí malého týmu výjimečných lidí, které práce baví a kde si vážíme práce každého z nás a zároveň ji umíme ocenit. Naším posláním je chránit úspěch klientů! Naše hlavní hodnoty, které žijeme každý den, jsou:
EXPERTÍZA, PROAKTIVITA, INTEGRITA, DŮVĚRA a VÝJIMEČNOST.
Proč se k nám přidat?
- Nabízíme finanční jistotu - fixní mzdu: 40 000 Kč.
- Po zapracování a při plném plnění pracovní agendy variabilní složku až 10 000 Kč. Celkem: 50 000 Kč (zpravidla po 3 měsících).
- Výsledky umíme ocenit nejen finančně. Naší současnou motivací je možnost zavedení 4-denního pracovního týdne.
Co Vás tedy u nás čeká?
- Budete tváří TRINITY BANK, jste prvním kontaktem s našimi klienty (greeting)
- Komunikace s klienty, řešení jejich administrativních a servisních požadavků s maximální péčí
- Identifikace potřeb klientů a rozpoznávání obchodních příležitostí pro přesměrování na bankéře
- Práce na pokladně
- Zlepšování svých obchodních dovedností a rozvoj vlastní kariéry
- Komplexní zajištění organizačních a administrativních činností spojených s chodem recepce a celé pobočky v rozsahu přidělené agendy
- Samostatné zpracovávání administrativy a dokumentace
- Administrativní podpora osobních bankéřů
Od úspěšného kandidáta/kandidátky na tuto pracovní pozici požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- Perfektní organizační schopnosti
- Proaktivní a proklientská orientace
- Výhodou je praxe v jednání s klienty
- Dynamická a samostatná osobnost s reprezentativním vystupováním
- Výborné komunikační a prezentační schopnosti
- Týmový hráč
Co Vám můžeme nabídnout?
- Velmi zajímavé finanční ohodnocení
- Příležitosti a možnost kariérně růst
- Zázemí stabilní banky s příjemnou atmosférou
- Zajímavé benefity, např. multisport karta pro Vás i Vaše blízké
- Nezapomenutelné teambuildingy, soutěže a jiné firemní a vzdělávací akce (v minulosti jsme společně navštívili např. Izrael, Omán a Dubaj, letos se podíváme do Karibiku)
Pokud máte chuť vyniknout a pracovat v příjemném kolektivu, neváhejte a přijďte se přesvědčit, že práce v Trinity Bank je životní příležitost!
Zašlete nám životopis s fotografií a připište k tomu pár vět o sobě.
Těšíme se na Vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.