banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor provozu v PPL

Včerejší

PPL CZ s.r.o.

Jáchymovská 232/96, Karlovy Vary-Bohatice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, 13. plat

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování


O pozici

V PPL táhneme za jeden „provoz“. Jinými slovy, když můžeš, pomůžeš tam, kde je potřeba. Pokud hledáš čistě administrativní pozici, tak tudy cesta nevede. Ve velké míře zajišťuješ support kolegům z provozu a řešíš s nimi odbavení zásilek, dohledávání balíků, nesrovnalosti v interním systému, manipulaci s balíky aj.

Co bude náplní tvé práce?

  • Dohlížíš na správnou manipulaci a odbavení zásilek našimi řidiči na ranní vykládce.
  • Zajišťuješ rychlý plynulý a efektivní průběh odpolední nakládky.
  • Koordinuješ a organizuješ práci agenturních pracovníků a deleguješ úkoly na podřízené kolegy.
  • Řešíš agendu nedoručených či problematických zásilek a zodpovídáš za jejich správu a evidenci v interním systému.
  • Zpracováváš požadavky zákazníků a předáváš informace řidičům, nebo na zákaznický servis.
  • Kontroluješ realizaci objednaných svozů zásilek.
  • Provádíš inventuru zásilek v kleci a předáváš je řidičům k doručení.
  • Sem tam jako výpomoc kolegům a řidičům se zásilkami i fyzicky manipuluješ.

Co od Tebe potřebujeme?

  • Maturitu a zkušenosti na obdobné pozici.
  • Výborné komunikační schopnosti - efektivně komunikuješ osobně, po telefonu i e-mailu.
  • Organizační dovednosti a radost z práce s lidmi.
  • Zkušenost na administrativní pozici (ideálně v logistické/přepravní společnosti).
  • Uživatelskou znalost práce na PC, zejména v MS Office nebo na internetu.
  • Časovou flexibilitu a přizpůsobivost proměnlivé pracovní době.
  • Ochotu pracovat ve dvousměnnému provozu na ranní (5:30-13:45) a odpolední (13:30-21:45) směně.
  • Trestní bezúhonnost.

Co Ti za to dáme?

  • Dlouhodobou spolupráci a možnost profesního rozvoje u jedničky na českém trhu;
  • jistotu výplatního termínu – vždy do 10. dne v měsíci;
  • 13. mzdu a pravidelnou roční valorizaci mzdy;
  • výkonnostní bonus – odměna za plnění nastavených cílů;
  • e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení;
  • až 7 dní benefitního volna MyDAY navíc;
  • benefitní systém Pluxee Cafeteria (ex. Sodexo);
  • věrnostní bonus po odpracovaných letech;
  • možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
  • zvýhodněné nabídky našich partnerů: Alza benefit, Makro karta, MultiSport karta, výhodný mobilní tarif od O2 a T-Mobile ad.;
  • kurzy, školení a příspěvek na jazykové vzdělávání;
  • firemní akce a další.

Doplňující informace:

Nástup: 1. 9. 2025
Místo pracoviště: Jáchymovská 232/96, 360 04 Karlovy Vary - Bohatice
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

#LI-DNI

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.