Delivery Planner
Méně než 2 týdny
JACOBS DOUWE EGBERTS CZ s.r.o.
Sokolská 582/85, Valašské Meziříčí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost si napracovat hodiny
Vzdělání
Vyšší odborné
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent, Na rodičovské dovolené, Student
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování
O pozici
Start day September 1st 2025
Contract for 1 year - deputy during the project
Delivery Planner is responsible for the outbound flow of goods from plant to customer.
Key activities:
· Plan the downstream network in a short-term horizon
· Coordinate transport to deliver finished goods on time, in the right quality and in the most cost-effective way for the company
· Communicate all short-term supply issues through transportation or loading and work on solutions with customers and warehouse operators
· Create a weekly loading plan for MU and MSU and organizes all needed trucks in relation to the plan with necessary shipping documents per country
· Control and set up of systems necessary for work (SAP, APO, INet, etc.) including updating of correct master data
KPIs Delivery:
· Meet customer service level targets, by providing best possible supply situation to all national and international manufacturing units and marketing and sales units
· Minimize aged stock and transport lead time Ensure inventory efficiency and customer service to the marketing and sales units
· Meet stock age target (DOI)
· Achieve FG AOP inventory target
· Provide loss analysis for KPIs and support Flow Pillar
Required experiences & competencies:
· High level of education, preferably in Supply Chain or Economy
· PC literacy - MS Office, especially Excel, preferable with system knowledge (SAP)
· Good analytical skills, attention to detail
· Very good communication skills. Be able to communicate with all levels of the organization and external customers and agencies
· Strong planning & supply chain experience with ability to manage multiple inputs from different departments with effective prioritization
· High level of drive and self-motivation, ambitious to succeed and prepared to go the extra mile
· Ability to apply MOS/LEAN tools (e.g. VSM, SMED, KAIZEN to improve operations, delivery planning & logistical processes)
· Czech written and spoken is a must
· English written and spoken is a must
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.