Asistent/ka v oddělení rozvoje nemovitostí / IME
Méně než týden
Kaufland Česká republika v.o.s.
Bělohorská 2428/203, Praha-Břevnov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Stavebnictví a reality
O pozici
Co tě u nás bude bavit
- správa klíčové dokumentace: zajištění komplexní administrativy smluv, objednávek a souvisejících dokumentů pro stavební a rozvojové projekty
- projektová podpora: aktivní správa projektových dat, zakládání nových projektových prvků a udržování přehledu o projektech v interních systémech
- koordinace financí: správa a kontrola fakturace nespadající pod hlavní účetní systém, včetně kontroly platebních bodů ze smluv a komunikace s finančním oddělením
- administrativa dodavatelů: vedení a aktualizace evidence dodavatelů a subdodavatelů
- práce s nemovitostmi: evidence nových nabídek nemovitostí, jejich vyhodnocování a příprava podkladů
- komplexní administrativní servis: zajištění chodu oddělení, včetně přípravy plných mocí, kontroly dodržování pravidel (compliance check), dodatků smluv a dalších ad-hoc úkolů
- komunikační uzel: být klíčovou kontaktní osobou pro externí partnery a interní týmy (např. oddělení kontroly faktur)
- organizační podpora: správa docházkového systému, koordinace kalendáře a cestovních záležitostí pro vedení oblasti a organizace schůzek, firemních akcí a eventů (včetně partnerů z Německa a externích firem)
- digitalizace a procesy: podpora při zavádění nových digitálních nástrojů a interních procesů, včetně role klíčového uživatele pro platformy Google Workspace
- práce s procesní dokumentací: zapojení do práce s procesními modely a dokumentací
Co za to dostaneš
- smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
- po zapracování budeš moci občas vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v týdnu)
- za poctivou práci dostaneš 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování
- benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
- využití nonstop online lékařské konzultace (uLékaře.cz)
- kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity) a možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- vánoční balíček apod.
- firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
- kancelář na centrále Praha Vypich včetně parkování
- pravidelnou zpětnou vazbu, školení na rozvoj dovedností, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat
Jak si tě představujeme
- máš min. středoškolské vzdělání
- umíš si svůj pracovní den efektivně zorganizovat, dokážeš si určit priority, dodržuješ stanovené termíny a dotahuješ věci do konce
- máš velmi dobrou znalost PC (MS Office anebo Google Workspace)
- komunikuješ profesionálně (s externími partnery a interními týmy)
- v případě potřeby se domluvíš německy anebo anglicky
- výhodou zkušenosti s právními dokumenty (smlouvami)
- praxe v nemovitostech vítaná
- rád se učíš novým věcem a jsi týmový hráč
- umíš se přizpůsobit měnícím se podmínkám
- ... a na ostatní si tě zaškolíme 🙂
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.