Specialista / Specialistka Back Office
Méně než týden
MONETA Money Bank, a.s.
Vyskočilova 1442/1b, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa
O pozici
Přidejte se k našemu týmu a posuňte svou kariéru na novou úroveň.
Hledáme pečlivého a zodpovědného kolegu či kolegyni na pozici Specialista / Specialistka Back Office, který/á vyniká organizačními schopnostmi a smyslem pro detail. Pokud preferujete práci v zázemí společnosti, kde vaše preciznost a efektivita podpoří plynulý chod celého týmu, rádi vás přivítáme mezi nás.
Náplň práce
- Zajištění administrativní a servisní podpory při zpracování požadavků interních klientů v rámci svěřené oblasti
- Řízení a organizace procesů podatelny, skenerovny a zpracování datových zpráv
- Spolupráce na tvorbě testovacích scénářů a implementaci nových procesů
- Úzká spolupráce s manažerkou a zajištění komunikace mezi jednotlivými členy týmu
- Zpracování základních informací ve spolupráci s ostatními odděleními
- Zakládání a správa papírové dokumentace
- Samostatné a efektivní zpracování požadavků dle nastavených pravidel a termínů
- Aktivní návrhy a účast na zlepšování interních procesů
- Práce pod pravidelným vedením a kontrolou, zpravidla na denní až týdenní bázi
Požadujeme
- Uživatelskou znalost práce na PC, zejména MS Office (Word, Excel – včetně vyhledávacích funkcí, Outlook), a internetu
- Výborné komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci uvnitř týmu i s interními a externími partnery
- Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
- Zkušenost s využitím AI výhodou
- Základní znalost angličtiny dle potřeb pozice
Proč zrovna k nám?
- Práce v MONETA pro nás znamená příležitost být v moderní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které získává ocenění, a to nejen v bankovní sféře (např. v roce 2023 jsme se umístili na 10. místě v žebříčku 100 nejhodnotnějších českých firem, patříme k TOP 10 odpovědným velkým firmám a zvítězili jsme v kategorii Využití umělé inteligence v Internet Effectiveness Awards)
- Každý z nás má benefitní balíček v roční výši až 30 000 Kč, který si sami skládáme tak, jak to vyhovuje právě nám – na výběr máme třeba z příspěvku na pojištění nebo stravování
- Sportovce potěší možnost objednat si kartu MultiSport
- Pracujeme v moderním prostředí s terasou s výhledem na Prahu, náš open space je uzpůsobený agilnímu životu + každý máme v kanceláři vlastní pracovní místo (žádný desk-sharing)
- Kromě 25 dní dovolené máme i další 4 dny volna navíc na cokoli se hodí
- Další 2 volné dny pak můžeme využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
- Naše bankovní produkty si můžeme pořídit za zvýhodněné zaměstnanecké sazby
- Každý z nás má příležitost pro kariérní i osobní růst
- Zakládáme si na vzdělávání, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
- Získáte přátelský tým a práci, do které se budete těšit
Pokud hledáte stabilní zaměstnání s možností profesního růstu a rádi pracujete v dynamickém týmu, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.