banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Výkonná asistentka CEO & Vedoucí provozu

Pořád hledají

Atelier 99 s.r.o.

Purkyňova 3080/97b, Brno-Královo Pole

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality


O pozici

Provozní srdce ateliéru, opěrný bod pro vedení a spojka mezi lidmi, čísly i každodenním chodem kanceláře.

Naše současná kolegyně se rozhodla posunout směrem, který ji dlouhodobě lákal – do obchodu. Proto hledáme člověka, který převezme její roli. Člověka, který ví, že detaily dělají celek. Člověka, který má silné organizační schopnosti, umí komunikovat s lidmi i čísly a zvládne s přehledem držet firmu v chodu.

Jsme Atelier 99

Architektonická a projekční kancelář z Brna, 2. největší na Jižní Moravě. Stojíme za veřejnými i soukromými zakázkami. Od škol přes rezidenční komplexy až po areály v hodnotě 5,5 mld. Navrhujeme a projektujeme s rozmyslem, řídíme s přehledem. A hlavně – je na nás spolehnutí.

Čeká na vás 60členný tým a férové podmínky bez korporátních tabulek. Vaše práce bude pestrá, ale zároveň dostanete důvěru a prostor si ji organizovat po svém.

Co budete mít pod palcem?

Podpora CEO

  • Koordinace kalendáře ředitele, příprava schůzek, zajištění porad
  • Reporting klíčových informací pro vedení (predikce, faktury po splatnosti apod.)
  • V případě potřeby zastupování CEO na poradách vedení
  • Spolupráce s nadačním fondem PFM – operativní podpora a komunikace napříč firmou
  • Podpora projekčního oddělení (plné moci, potvrzení)
  • Běžné operativní adhoc úkoly


Provoz kanceláře

  • Zajištění každodenního provozu kanceláře, správa provozních smluv, nákupů i běžné agendy
  • Dohled nad 2členným týmem recepce
  • Správa vybraných systémů a nástrojů (např. elektronické podpisy)
  • Spolupráce s odděleními napříč firmou – provoz, HR, IT, projekce
  • Podpora nových i stávajících zaměstnanců (zajištění a vybavení pracovního místa nových kolegů, úvodní provozní školení aj.)
  • Koordinace přípravy na ISO audity


Na čem nám fakt záleží, co od vás potřebujeme?

  • Máte prokazatelnou zkušenost na pozici asistentky vedoucího
  • Ovládáte MS Office i po slepu
  • Máte VŠ vzdělání, nejlépe stavebního či ekonomického zaměření
  • Vlastníte řidičský průkaz skupiny B
  • Jste samostatná/ý, nepotřebujete vodit za ruku
  • Jste zodpovědná/ý a systematická/ý, dokážete si ohlídat termíny a práci dotahujete do konce
  • Výzvy zvládnete řešit s nadhledem a s respektem
  • Jste přizpůsobivá/ý, umíte zorganizovat sebe i ostatní


Čím vás odměníme?

  • Férová mzda i 25 dní dovolené 🌴
  • Notebook a telefon s daty i neomezeným voláním
  • Peněžní odměny (13. plat)
  • Pestrá, ale zároveň samostatná práce. V organizaci máte volnou ruku.
  • Do detailu vyladěné kanceláře, které jsme si navrhli sami
  • Kurzy či školení dle vlastního výběru, přístup e-learningovou platformu Seduo a výuka AJ se skvělým lektorem 📚
  • Refferal bonus za doporučení nového zaměstnance
  • Volná pracovní doba i občasný homeoffice
  • Příspěvky na stravné, na pojištění, penzijní spoření a taky kočárkovné
  • Výběrová káva, čaje a pravidelná dávka dobrot v kuchyňce
  • Multisport karta, vstup do vlastní posilovny zdarma i kolárna
  • Stabilní a inspirativní prostředí, kde jsme otevřeni novým nápadům
  • Pravidelné firemní akce, teambuildingy nebo výlety za inspirací do zahraničí
  • A hlavně — skvělý tým kolegů a neformální přátelské prostředí

Pokud se na tohle všechno cítíte, pošlete nám svůj životopis a potkáme se třeba u kávy?

Těšíme se na Vás

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.