Sales Support – Podpora obchodního oddělení
Méně než 2 týdny
TERRAMET, spol. s r.o.
Obchodní 131, Čestlice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Pracovní oblečení
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality
O pozici
Společnost TERRAMET, spol. s r.o., výhradní prodejce strojů značky JCB pro Českou republiku, dodává již přes 30 let na český trh široký sortiment stavební, manipulační a průmyslové techniky. TERRAMET je součástí rakouské skupiny TERRA, která provozuje 33 poboček v 13 zemích střední a východní Evropy. V ČR je nás téměř 80. Na šesti pobočkách po celé ČR zajišťujeme prodej nových a použitých strojů, záruční a pozáruční servis, dodávky náhradních dílů i příslušenství a půjčovnu stavebních strojů TERRARent.
Sales Support – Podpora obchodního oddělení
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude oporou našeho obchodního týmu.
Jste organizačně zdatní, komunikativní a baví vás práce, která kombinuje administrativu s aktivní spoluprací napříč odděleními? Přidejte se k nám na pozici Sales Support a staňte se důležitou součástí obchodního zázemí dynamické a stabilní společnosti.
Co bude Vaším úkolem?
- administrativní a organizační podpora obchodního oddělení
- správa a příprava podkladů pro výběrová řízení, veřejné zakázky
- správa a aktualizace CRM databáze
- spolupráce v rámci přípravy podkladů pro marketingové kampaně
- podílení se na tvorbě a realizaci akčních nabídek
- podílí se na organizaci akcí pro zákazníky
- konkurenční analýzy ve spolupráci s produktovým specialistou
- účast na obchodních poradách, školeních a seminářích
- příprava dat a podkladů pro pravidelný reporting
- komunikace s kolegy ze zahraničních poboček v rámci TERRA Holding
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- SŠ vzdělání (ekonomický, obchodní nebo administrativní směr výhodou)
- praxe na obdobné pozici alespoň dva roky výhodou
- základní znalost příslušného sortimentu strojů, zařízení a příslušenství velkou výhodou
- velmi dobrou orientaci v MS Office (zejména Excel, Word)
- schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu
- komunikační a organizační dovednosti
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem) výhodou
- smysl pro pořádek, zodpovědnost a pečlivost
Rádi Vám nabídneme:
- práci na plný úvazek ve stabilní mezinárodní společnosti
- odpovídající finanční podmínky
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování 130 Kč a pojištění odpovědnosti
- odměna při životním a pracovním jubileu
- vzdělávání – individuální a týmový rozvoj
- firemní akce
- parkování zdarma
- nástup ihned, popř. dle dohody
Místo pracoviště: Centrála v Čestlicích
Těšíme se na Vaše stručné CV v českém i anglickém jazyce
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.