banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Sales Support – Podpora obchodního oddělení

Méně než 2 týdny

TERRAMET, spol. s r.o.

Obchodní 131, Čestlice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality


O pozici

Společnost TERRAMET, spol. s r.o., výhradní prodejce strojů značky JCB pro Českou republiku, dodává již přes 30 let na český trh široký sortiment stavební, manipulační a průmyslové techniky. TERRAMET je součástí rakouské skupiny TERRA, která provozuje 33 poboček v 13 zemích střední a východní Evropy. V ČR je nás téměř 80. Na šesti pobočkách po celé ČR zajišťujeme prodej nových a použitých strojů, záruční a pozáruční servis, dodávky náhradních dílů i příslušenství a půjčovnu stavebních strojů TERRARent.

Sales Support – Podpora obchodního oddělení

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude oporou našeho obchodního týmu.

Jste organizačně zdatní, komunikativní a baví vás práce, která kombinuje administrativu s aktivní spoluprací napříč odděleními? Přidejte se k nám na pozici Sales Support a staňte se důležitou součástí obchodního zázemí dynamické a stabilní společnosti.

Co bude Vaším úkolem?

  • administrativní a organizační podpora obchodního oddělení
  • správa a příprava podkladů pro výběrová řízení, veřejné zakázky
  • správa a aktualizace CRM databáze
  • spolupráce v rámci přípravy podkladů pro marketingové kampaně
  • podílení se na tvorbě a realizaci akčních nabídek
  • podílí se na organizaci akcí pro zákazníky
  • konkurenční analýzy ve spolupráci s produktovým specialistou
  • účast na obchodních poradách, školeních a seminářích
  • příprava dat a podkladů pro pravidelný reporting
  • komunikace s kolegy ze zahraničních poboček v rámci TERRA Holding

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • SŠ vzdělání (ekonomický, obchodní nebo administrativní směr výhodou)
  • praxe na obdobné pozici alespoň dva roky výhodou
  • základní znalost příslušného sortimentu strojů, zařízení a příslušenství velkou výhodou
  • velmi dobrou orientaci v MS Office (zejména Excel, Word)
  • schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu
  • komunikační a organizační dovednosti
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem) výhodou
  • smysl pro pořádek, zodpovědnost a pečlivost

Rádi Vám nabídneme:

  • práci na plný úvazek ve stabilní mezinárodní společnosti
  • odpovídající finanční podmínky
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování 130 Kč a pojištění odpovědnosti
  • odměna při životním a pracovním jubileu
  • vzdělávání – individuální a týmový rozvoj
  • firemní akce
  • parkování zdarma
  • nástup ihned, popř. dle dohody

Místo pracoviště: Centrála v Čestlicích

Těšíme se na Vaše stručné CV v českém i anglickém jazyce

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.