banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Customer Development Specialist (m/ž)

2 dny

Deufol Česká republika s.r.o.

Plynárenská 499/1, Brno-Zábrdovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Práce převážně z domova, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základní)

Zařazené

Prodej a obchod, Zákaznický servis, Výroba a průmysl


O pozici

Koho hledáme?

Aktivního obchodníka, který s přehledem dokáže vést obchodní jednání a nezalekne se ani jednání s opravdu velkými firmami.

Víš o čem jsou akvizice, které k obchodu neodmyslitelně patří? Dokážeš udržovat a rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky? Pak dost možná hledáme právě Tebe!

V Deufol ČR budeš uzavírat významné obchody, budovat kvalitní vztahy a staneš se klíčovou součástí našeho růstu.

Místo pracoviště: Moravský Krumlov nebo Brno

Co Tě u nás čeká, když se domluvíme?

  • Hledání nových obchodních příležitostí - aktivní vyhledávání a oslovování nových B2B zákazníků bude denní součástí Tvého kalendáře
  • Proaktivně pracovat se stávajícími partnery, být s nimi v pravidelném kontaktu (nejlépe osobním). Pro zákazníky jsme opravdu partnerem, zakládáme si na kvalitním zákaznickém servisu.
  • Reprezentovat Deufol ČR - staneš se naší tváří na konferencích, veletrzích, výstavách.
  • Spolupráce napříč týmy - na zakázkách budeš úzce spolupracovat s Project Managery a výrobou. Své technické kolegy budeš podporovat při jednání s partnery.
  • Monitorovat konkurenci a trh - postaráš se o to, že naše řešení je vždy efektivnější a o krok napřed před konkurencí.
  • Běžná administrativa - evidence aktivit v CRM, interní komunikace je prostě must have


Budeme si rozumět, když nám nabídneš:

  • Zkušenosti s vedením obchodních případů od akvizice, přes prezentaci u B2B partnerů, řízení svěřeného portfolia, až po rozvoj dlouhodobých vztahů se zákazníky
  • Obchodní instinkt a cit - víš, jak hledat příležitosti a měnit je na úspěšné obchody
  • Reprezentativní vystupování, komunikační, argumentační a přesvědčovací dovednosti. Zkrátka, dokážeš zaujmout a efektivně jednat s partnery
  • Proaktivní přístup - umíš přicházet s novými nápady a řešením
  • Chuť na sobě stále pracovat a dále se rozvíjet
  • Ukončené SŠ s maturitou, řidičský průkaz sk. B, znalost práce s PC, alespoň základní znalost angličtiny

Když to vyjde, tak získáš:

  • Stabilní práci na hlavní pracovní poměr
  • Flexibilní pracovní dobu s možností Home Office
  • 25 dnů dovolené a 3 dny Sick days
  • Stravenkovou kartu, jazykové kurzy, příspěvky zaměstnavatele k významným životním událostem
  • Mobilní telefon, notebook, služební vůz i pro soukromé účely
  • Pracovní prostředí, ve kterém vzájemné uznání, pochvala a kooperace nejsou jen prázdné fráze
  • Skvělý tým kolegů - přátel, se kterými je radost pracovat

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.