Customer Development Specialist (m/ž)
2 dny
Deufol Česká republika s.r.o.
Plynárenská 499/1, Brno-Zábrdovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Práce převážně z domova, Možnost si napracovat hodiny
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Základní)
Zařazené
Prodej a obchod, Zákaznický servis, Výroba a průmysl
O pozici
Koho hledáme?
Aktivního obchodníka, který s přehledem dokáže vést obchodní jednání a nezalekne se ani jednání s opravdu velkými firmami.
Víš o čem jsou akvizice, které k obchodu neodmyslitelně patří? Dokážeš udržovat a rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky? Pak dost možná hledáme právě Tebe!
V Deufol ČR budeš uzavírat významné obchody, budovat kvalitní vztahy a staneš se klíčovou součástí našeho růstu.
Místo pracoviště: Moravský Krumlov nebo Brno
Co Tě u nás čeká, když se domluvíme?
- Hledání nových obchodních příležitostí - aktivní vyhledávání a oslovování nových B2B zákazníků bude denní součástí Tvého kalendáře
- Proaktivně pracovat se stávajícími partnery, být s nimi v pravidelném kontaktu (nejlépe osobním). Pro zákazníky jsme opravdu partnerem, zakládáme si na kvalitním zákaznickém servisu.
- Reprezentovat Deufol ČR - staneš se naší tváří na konferencích, veletrzích, výstavách.
- Spolupráce napříč týmy - na zakázkách budeš úzce spolupracovat s Project Managery a výrobou. Své technické kolegy budeš podporovat při jednání s partnery.
- Monitorovat konkurenci a trh - postaráš se o to, že naše řešení je vždy efektivnější a o krok napřed před konkurencí.
- Běžná administrativa - evidence aktivit v CRM, interní komunikace je prostě must have
Budeme si rozumět, když nám nabídneš:
- Zkušenosti s vedením obchodních případů od akvizice, přes prezentaci u B2B partnerů, řízení svěřeného portfolia, až po rozvoj dlouhodobých vztahů se zákazníky
- Obchodní instinkt a cit - víš, jak hledat příležitosti a měnit je na úspěšné obchody
- Reprezentativní vystupování, komunikační, argumentační a přesvědčovací dovednosti. Zkrátka, dokážeš zaujmout a efektivně jednat s partnery
- Proaktivní přístup - umíš přicházet s novými nápady a řešením
- Chuť na sobě stále pracovat a dále se rozvíjet
- Ukončené SŠ s maturitou, řidičský průkaz sk. B, znalost práce s PC, alespoň základní znalost angličtiny
Když to vyjde, tak získáš:
- Stabilní práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu s možností Home Office
- 25 dnů dovolené a 3 dny Sick days
- Stravenkovou kartu, jazykové kurzy, příspěvky zaměstnavatele k významným životním událostem
- Mobilní telefon, notebook, služební vůz i pro soukromé účely
- Pracovní prostředí, ve kterém vzájemné uznání, pochvala a kooperace nejsou jen prázdné fráze
- Skvělý tým kolegů - přátel, se kterými je radost pracovat
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.