banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

OFFICE ASSISTANT - organizačně schopná posila pro kancelář i eventy

Méně než 2 týdny

Labs1503 a.s.

Bubenské nábřeží 1594/6, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Individuální rozpočet na osobnostní růst

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Marketing


O pozici

Baví tě organizovat, zařizovat, mít ve věcech systém a dotahovat věci do konce? Hledáš práci v přátelském akčním týmu, kde budeš v pohybu, ale i u počítače, a kde tě čeká různorodá agenda, praktické úkoly i prostor pro růst?

Přidej se k nám - do pětičlenného týmu office managementu skupiny klinik LABS1503. Hledáme člověka, který si poradí s kontrolou faktury, nebojí se zavolat dodavateli a vyřešit reklamaci, sednout za volant nebo společně s týmem zkoordinovat přípravu eventu na budově. A má chuť pomáhat ostatním a růst.

Naše týmové hodnoty? Spolupráce, spolehlivost, zastupitelnost. Nemáme rádi chaos, takže čekej propracovaný systém procesů, které je potřeba dodržovat - ale které průběžně upravujeme, aby byly praktické a efektivní.

Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapii, otevřená i šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.


Jaké tě u nás čekají zodpovědnosti a co budeš u nás dělat?

  • Společně s parťáky z office týmu zodpovídat za provoz našich čtyř budov soukromých klinik, aby se všem kolegům pracovalo s úsměvem a nic jim nechybělo – z poloviny praktické úkoly na našich budovách a kancelářích (řidičák nezbytný) a z druhé poloviny práce za počítačem s administrativní agendou.
  • Kontrolovat a spravovat sdílené kalendáře a starat se o plynulý chod zasedacích místností.
  • Spolupodílet se na koordinaci a přípravě eventů (exkurze, akce pro zahraniční lékaře, školení kolegů aj.).
  • Pomáhat se správou dokumentů, skenováním a tříděním a kontrolovat správnost vyúčtování, faktury a dodací listy, ukládat dokumenty do správných složek.
  • Pečovat o naše kanceláře a kliniky z pohledu vybavení a majetku, evidovat nedostatky a administrativně vyřizovat opravy.
  • Připravovat rešerše nových dodavatelů, pokud potřebujeme nakoupit nové vybavení či využívat novou službu.
  • Zastupovat se s kolegyněmi při neschopence či dovolené a tedy, pokud bude potřeba, být ochotný/á připravit občerstvení návštěvám nebo rozvést dodávku ovoce po šesti patrové budově (výtahem :)


Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou, fixní mzdu a motivační bonusový systém.
  • Získání pestré praxe s efektivním office managementem ve středně velké rostoucí firmě.
  • Zaučení ze strany zkušených kolegů.
  • Práci v luxusních kancelářích na Praze 7 v Holešovicích s výhledem na Vltavu.
  • Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému den uteče jako voda.
  • Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy.
  • Osobní i profesní rozvoj, individuální jazykové kurzy, až 20.000 Kč/rok na vzdělávání.
  • Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět) - rovnátka, estetická stomatologie - bělení zubů, fazety, korunky; krevní rozbor, fyzioterapie, aj.
  • Multisport karta pro volnočasové aktivity.
  • Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění.
  • Po 3 letech možnost firemního auta i pro soukromé účely.
  • A v neposlední řadě: cola, ovoce, oříšky a nejlepší italská káva v Praze.


Na oplátku od tebe očekáváme a požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Min. 1 rok praxe v administrativě, cestovním ruchu nebo v zákaznických službách – výhodou zkušenost s rezervačními systémy (hotely, kanceláře, eventy), s fakturami a dodacími listy.
  • Týmového ducha a ochotu pomáhat, když je potřeba.
  • Akční přístup, selský rozum a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Aktivní řidičský průkaz a ochotu řídit v pražském provozu (pohyb mezi klinikami).
  • Časovou flexibilitu (zástupy kolegů, občasné cesty na pobočku v Brně)
  • Profesionální vystupování a angličtinu minimálně na úrovni B2 (např. pro návštěvy či komunikaci s dodavateli).
  • Dobrou znalost práce na PC, především v Excelu.

V případě zájmu, těšíme se na tvůj aktualizovaný životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.