Supervizor klientského reportingu
Méně než týden
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
Na Košince 2257/9, Praha-Libeň
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Vyhrazený čas na inovace
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis
O pozici
Pro náš tým klientského reportingu, který má na starosti bankovní a retailové klienty, hledáme motivovaného kandidáta s výbornou znalostí Excelu do role:
Supervizor zákaznického centra SZH.
Co Vás u nás čeká?
- Práce v menším týmu klientského centra a jeho směřování, automatizace procesů a digitalizace, spolupráce s manažerem financí na rozvoji zákaznického centra.
- Perspektivní pozice s potenciálem vlastního rozvoje a učení se nových věcí a nastavování procesů.
- Zajištění plynulého chodu klientského servisu, generování a kontrola reportů pro klienty, komunikace s klienty i interními odděleními, řešení dotazů a reklamací.
- Řešení objednávek klientů a zpracování v rámci systémů.
- Odpovědnost za správu a aktualizaci databází klientů a obslužných míst.
- Práce s interními i bankovními systémy.
- Správa elektronického bankovnictví a systémů ČNB.
- Kontrola a ověřování transakcí provedených v rámci hotovostních operací.
- Zajištění podkladů pro fakturaci, automatizace.
- Dále Vás u nás čeká důkladné zaškolení, poznání interních procesů pro samotný výkon této zajímavé pozice.
Co od Vás potřebujeme?
- Proaktivní přístup k práci, ochota učit se novým věcem.
- Odpovědnost, důslednost, samostatnost, organizační dovednosti.
- Zájem o inovace, optimalizaci procesů a přínos vlastních nápadů.
- Min. SŠ vzdělání/VŠ vzdělání ekonomického směru a 2-3 roky praxe na obdobné pozici (není podmínkou).
- Velmi dobré znalosti MS Office, zejména MS Excel.
- Vedení svého menšího týmu.
- Komunikativní znalost AJ.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Perspektivu a zázemí silné společnosti k vlastnímu rozvoji.
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Mobilní telefon, notebook.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Stravenkový paušál ve výši 96,- Kč/den.
- Dovolená 5 týdnů.
- Vzdělávací kurzy, školení.
- Kafetérie – 300 bodů měsíčně.
- Občerstvení na pracovišti.
- Možnost občasné práce z domova.
- Firemní akce.
Pokud Vás pozice zaujala a chcete být součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis ještě dnes.
Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.