banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Supervizor klientského reportingu

Méně než týden

Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.

Na Košince 2257/9, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Vyhrazený čas na inovace

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis


O pozici

Pro náš tým klientského reportingu, který má na starosti bankovní a retailové klienty, hledáme motivovaného kandidáta s výbornou znalostí Excelu do role:

Supervizor zákaznického centra SZH.

Co Vás u nás čeká?

  • Práce v menším týmu klientského centra a jeho směřování, automatizace procesů a digitalizace, spolupráce s manažerem financí na rozvoji zákaznického centra.
  • Perspektivní pozice s potenciálem vlastního rozvoje a učení se nových věcí a nastavování procesů.
  • Zajištění plynulého chodu klientského servisu, generování a kontrola reportů pro klienty, komunikace s klienty i interními odděleními, řešení dotazů a reklamací.
  • Řešení objednávek klientů a zpracování v rámci systémů.
  • Odpovědnost za správu a aktualizaci databází klientů a obslužných míst.
  • Práce s interními i bankovními systémy.
  • Správa elektronického bankovnictví a systémů ČNB.
  • Kontrola a ověřování transakcí provedených v rámci hotovostních operací.
  • Zajištění podkladů pro fakturaci, automatizace.
  • Dále Vás u nás čeká důkladné zaškolení, poznání interních procesů pro samotný výkon této zajímavé pozice.

Co od Vás potřebujeme?

  • Proaktivní přístup k práci, ochota učit se novým věcem.
  • Odpovědnost, důslednost, samostatnost, organizační dovednosti.
  • Zájem o inovace, optimalizaci procesů a přínos vlastních nápadů.
  • Min. SŠ vzdělání/VŠ vzdělání ekonomického směru a 2-3 roky praxe na obdobné pozici (není podmínkou).
  • Velmi dobré znalosti MS Office, zejména MS Excel.
  • Vedení svého menšího týmu.
  • Komunikativní znalost AJ.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Perspektivu a zázemí silné společnosti k vlastnímu rozvoji.
  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Mobilní telefon, notebook.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál ve výši 96,- Kč/den.
  • Dovolená 5 týdnů.
  • Vzdělávací kurzy, školení.
  • Kafetérie – 300 bodů měsíčně.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Firemní akce.

Pokud Vás pozice zaujala a chcete být součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis ještě dnes.

Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.