Manažer*ka provozu
Méně než týden
Elpida, o.p.s.
Na bělidle 252/34, Praha-Smíchov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
28 000 - 30 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Personalistika a HR, Vrcholový management
O pozici
Elpida už od roku 2002 pomáhá seniorům. Patří k největším pro-seniorským organizacím v Česku. Usiluje o změnu vnímání seniorů a stáří ve společnosti. Vytváří příležitosti pro aktivní a naplněné stárnutí a provází seniory náročnými životními situacemi.
Provozuje dvě vzdělávací a kulturní centra pro seniory z Prahy a okolí, nabízí on-line program pro seniory z celé ČR. Provozuje bezplatnou linku krizové pomoci, registrovanou sociální službu Linku seniorů 800 200 007, která nabízí pomoc seniorům, ale i lidem, kteří o seniory pečují. Vydává časopis Vital. Cíleně se zaměřuje na zaměstnávání lidí v důchodovém věku formou sociálního podnikání. Aktivně podporuje rozvíjení místních komunit a dobrovolnictví seniorů. Založila značku Ponožky od babičky a pěvecký sbor Elpida, kavárnu Stará škola, nahrává podcast OLD's COOL, pořádá výstavy, workshopy a mnohé další.
Do svého týmu hledá sebevědomého parťáka, který bude mít přehled o činnosti Elpidy i jednotlivých projektech. Bude posouvat i držet obsahovou agendu vedení organizace, sledovat plnění úkolů a zajišťovat informovanost napříč organizací.
Co vás čeká
- Přímá spolupráce a podpora ředitele organizace, vedení jeho agendy (executive office manager).
- Zajišťování provozu a interního fungování organizace.
- Vedení a administrace HR agendy, příprava, archivace a digitalizace pracovních a dodavatelských smluv.
- Vedení agendy a tvorba vnitřních směrnic.
- Organizace, plánování, vedení a facilitace porad.
- Agenda správní a dozorčí rady, komunikace s právníky, agenda pojištění.
- Zajišťování legislativních novinek a implementace jejich změn.
- Organizace společných akcí pro zaměstnance.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Organizační a komunikační dovednosti;
- Schopnost držet strukturu a umět pracovat s prioritami;
- Vysoká odpovědnost a spolehlivost;
- Strategické myšlení;
- AJ na komunikační úrovni min. B1;
- Uživatelská znalost MS Office, Google drive, Canva
Výhodou bude, pokud budete mít
- zkušenost s obdobnou pozicí minimálně 2 roky
- zkušenost s projektovým řízením a interními procesy
Co vám můžeme nabídnout
- smysluplnou práci v zavedené neziskovce
- 5 týdnů dovolené, sick day, možnost home office
- práce v centru Prahy
- práce na zkrácený úvazek 0,6 - 0,8
Jak se přihlásit?
Zašlete nám prosím své CV, motivační dopis a návrh struktury porad organizace prostřednictvím odpovědního formuláře.
Při tvorbě návrhu berte v potaz množství různorodých projektů organizace. Návrh by měl obsahovat minimálně strukturu, téma, frekvenci, obsah a kdo se jich má účastnit. Dále případné navázání na týmové i individuální supervize či koučink a vzdělávání.
Nástup možný dle dohody, ideálně k 1. 9. 2025.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.