banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor přímé obslužné péče

Pořád hledají

Domov pro seniory Chodov

Donovalská 2222/31, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

38 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Profesní/osobní kouč, Pracovní oblečení

Vzdělání

Základní

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Zdravotnictví a sociální péče


O pozici

PROČ JÍT PRACOVAT DO DS CHODOV

Jsme Domov s tradicí, na kterou jsme hrdí a vizí do budoucna, ke které směřujeme.
Zakládáme si na profesní etice a kvalitně odvedené práci.
Vážíme si zaměstnanců, klientů i partnerů a jednáme fér.
Nadstandardně podporujeme zaměstnance v osobním rozvoji a vzdělávání.
Respektujeme vyváženost osobního a profesního života.
Sledujeme trendy a nové technologie a zavádíme je do praxe.

PŘIDEJTE SE K NÁM na pozici

Koordinátor přímé obslužné péče

Náplň práce:

  • plánování, koordinace a organizace každodenní péče o seniory na daném patře (25 – 40 klientů);
  • velmi úzká spolupráce s vedoucí domova;
  • spolupráce s ostatními koordinátory (dalších 7 kolegů na stejné pozici napříč domovem) dalšími pracovníky a úseky – administrativa, kuchyň, údržba, prádelna a další;
  • kontrola kvality poskytované péče na daném patře – monitorování, zajištění souladu s platnými předpisy a standardy, identifikace a řešení problémů v oblasti péče, včetně případných stížností od klientů nebo jejich blízkých (ve spolupráce se sociální pracovnicí nebo vedoucí domova);
  • podpora týmu pečovatelů na patře – především motivace k dosažení vysoké úrovně péče, poskytování poradenství a podpory týmu při řešení náročných situací a péče o specifické potřeby klientů;
  • podílení se na tvorbě a revizi směrnic a vnitřních postupů;
  • zajištění administrativních činností – práce v programu Cygnus a její kontrola;
  • standardní činnosti pracovníka v sociálních službách (pečovatele);
  • pracovní doba po-pá 8 hodin.

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání;
  • nadstandardní finanční ohodnocení;
  • příplatek za vedení;
  • odměny za dobře vykonanou práci;
  • příjemný kolektiv a moderní pracovní prostředí;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • výhodné závodní stravování (31,- Kč);
  • mimořádnou podporu dalšího vzdělávání a osobního růstu;
  • příspěvek na jazykové vzdělávání;
  • 5 týdnů dovolené;
  • sick days;
  • bezplatnou právní poradnu;
  • psychoterapeutickou podporu;
  • bezproblémové parkování v okolí DS;
  • zvýhodněné masáže a dětskou skupinu přímo v DS.

Požadujeme:

  • absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách;
  • praxi na pozici pracovníka v sociálních službách;
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti;
  • schopnost vést a stmelovat kolektiv zaměstnanců;
  • kladný vztah k seniorům, laskavý a trpělivý přístup;
  • spolehlivost, pracovitost, samostatnost;
  • trestní bezúhonnost ve smyslu zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.