Specialista pro obnovu softwarových licencí
Pořád hledají
Arkance Systems CZ s.r.o.
Líbalova 2348/1, Praha-Chodov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis
O pozici
Specialista pro obnovu softwarových licencí neboli Client Engagement je zodpovědný za řízení procesu obnovy softwarových licencí a servisních smluv pro stávající zákazníky.
Tato role se zaměřuje především na zajištění včasného obnovení smluv a předplatného zákazníků a optimalizaci podmínek pro zákazníka i společnost.
Co obsahuje pozice Client Engagement specialisty?
- Řízení obnovy smluv:
- Sledování blížícího se vypršení smlouvy a proaktivní zapojení klientů do obnovení.
- Vytváření nabídek a návrhů na prodloužení.
- Zajištění včasného zpracování obnovení, aby nedošlo k přerušení poskytování služeb.
- Zapojení zákazníků a budování vztahů:
- Řešení problémů zákazníků týkajících se cen, změn licencí a smluvních podmínek .
- Příležitosti k prodeji a upsellingu:
- Identifikace příležitosti k upsellingu nebo cross-sellingu dalších řešení ARKANCE.
- Úzká spolupráce s obchodním týmem
- Poskytování klientům informací o tom, jak mohou další služby optimalizovat využívání softwaru.
- Spolupráce s interními týmy:
- Spolupráce s obchodníky, technickou podporou a finančními týmy
- Poskytování zpětné vazby marketingovým a obchodním týmům o potřebách zákazníků a trendech na trhu.
- Správa dat a podávání zpráv:
- Udržování přesných záznamů o stavech smluv v systému CRM (NetSuite).
- Vytváření zpráv o míře obnovení, růstu příjmů a zpětné vazbě od zákazníků.
- Analýza trendů v obnovování smluv a udržení zákazníků.
Co od Tebe očekáváme?
- Orientace na detail s dobrými organizačními schopnostmi a schopností řídit čas.
- Přístup orientovaný na zjišťování potřeb zákazníků
- Orientace na výsledky
- Schopnost rozvíjet se v rychlém a dynamickém mezinárodním prostředí. Flexibilita a schopnost přizpůsobit se měnícím se potřebám zákazníků, trendům v oboru a prioritám organizace.
- Vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
- Komunikativní angličtinu, výbornou češtinu
Co se Ti u nás na práci bude líbit?
- Výhodou mezinárodní společnosti je, že nabízí know-how i rozmanité příležitosti napříč obory.
- Fandíme flexibilitě a důvěře. Podporujeme Home office. Nejdůležitější je, aby Tvá práce byla odvedena včas a kvalitně.
- Nabízíme řadu benefitů, například 5 týdnů dovolené, vánoční volno, výuku AJ, Cafeterii, Multisport kartu, ...
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.