banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista pro obnovu softwarových licencí

Pořád hledají

Arkance Systems CZ s.r.o.

Líbalova 2348/1, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis


O pozici

Specialista pro obnovu softwarových licencí neboli Client Engagement je zodpovědný za řízení procesu obnovy softwarových licencí a servisních smluv pro stávající zákazníky.

Tato role se zaměřuje především na zajištění včasného obnovení smluv a předplatného zákazníků a optimalizaci podmínek pro zákazníka i společnost.

Co obsahuje pozice Client Engagement specialisty?

  • Řízení obnovy smluv:

- Sledování blížícího se vypršení smlouvy a proaktivní zapojení klientů do obnovení.

- Vytváření nabídek a návrhů na prodloužení.

- Zajištění včasného zpracování obnovení, aby nedošlo k přerušení poskytování služeb.

  • Zapojení zákazníků a budování vztahů:

- Řešení problémů zákazníků týkajících se cen, změn licencí a smluvních podmínek .

  • Příležitosti k prodeji a upsellingu:

- Identifikace příležitosti k upsellingu nebo cross-sellingu dalších řešení ARKANCE.

- Úzká spolupráce s obchodním týmem

- Poskytování klientům informací o tom, jak mohou další služby optimalizovat využívání softwaru.

  • Spolupráce s interními týmy:

- Spolupráce s obchodníky, technickou podporou a finančními týmy

- Poskytování zpětné vazby marketingovým a obchodním týmům o potřebách zákazníků a trendech na trhu.

  • Správa dat a podávání zpráv:

- Udržování přesných záznamů o stavech smluv v systému CRM (NetSuite).

- Vytváření zpráv o míře obnovení, růstu příjmů a zpětné vazbě od zákazníků.

- Analýza trendů v obnovování smluv a udržení zákazníků.

Co od Tebe očekáváme?

  • Orientace na detail s dobrými organizačními schopnostmi a schopností řídit čas.
  • Přístup orientovaný na zjišťování potřeb zákazníků
  • Orientace na výsledky
  • Schopnost rozvíjet se v rychlém a dynamickém mezinárodním prostředí. Flexibilita a schopnost přizpůsobit se měnícím se potřebám zákazníků, trendům v oboru a prioritám organizace.
  • Vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti
  • Komunikativní angličtinu, výbornou češtinu

Co se Ti u nás na práci bude líbit?

  • Výhodou mezinárodní společnosti je, že nabízí know-how i rozmanité příležitosti napříč obory.
  • Fandíme flexibilitě a důvěře. Podporujeme Home office. Nejdůležitější je, aby Tvá práce byla odvedena včas a kvalitně.
  • Nabízíme řadu benefitů, například 5 týdnů dovolené, vánoční volno, výuku AJ, Cafeterii, Multisport kartu, ...

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.