Specialista na komunikaci se zákazníky - možnost i zkráceného úvazku
Méně než 2 týdny
PPL CZ s.r.o.
Nákupní 389/3, Praha-Štěrboholy
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Na rodičovské dovolené, Student
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis
O pozici
Pokud jsou spokojení zákazníci, jsme spokojení i my. Pokud máš silnou orientaci na zákazníka a baví tě e-mailová i telefonická komunikace, přidej se do našeho týmu na zákaznickém servisu a pomoz nám zvyšovat zákaznickou spokojenost. Nabízíme skvělé benefity a možnost pracovat i na zkrácený úvazek.
Co tě u nás čeká?
- Řešíš zákaznické požadavky v oblasti přepravy zásilek jak po e-mailu, chatu tak i po telefonu.
- Empaticky nasloucháš zákazníkovi a aktivně hledáš cestu, jak mu pomoci.
- K tomu ti dopomůžou moderní aplikace. Support ovšem najdeš i u nadřízeného a v týmu kolegů.
- Tvá práce je vše, jenom ne rutina, komunikuješ s depy a ostatními odděleními po celé České republice.
- Máme směny od 7:45 do 16:15 a od 9:30 do 18:00 hodin. Můžeme se domluvit i na zkráceném úvazku alespoň 6 hodin denně.
Co očekáváme my od tebe?
- Máš prozákaznický přístup – jsi vstřícný/á, klidný/á a maximálně ochotný/á.
- Jsi týmový hráč, který umí jednat s úsměvem a má pozitivní přístup k lidem i k práci.
- Skvěle se vyjadřuješ v českém jazyce a pravopis máš v malíku.
- Umíš komunikovat se zákazníkem a současně s tím pracovat na počítači.
- Zvládáš stresové situace, jsi proaktivní a ladíš věci do posledního detailu.
- Poradíš si s aplikacemi MS Office.
- Pokud ovládáš angličtinu, určitě ji využiješ. Pokud ne, máš u nás možnost se v ní zdokonalit.
Co oceníme nebo bude výhodou?
- Máš alespoň středoškolské vzdělání.
- Máš zkušenosti s péčí o zákazníka nebo tě tato oblast láká.
- Máš praxi v logistice nebo v dopravní/přepravní společnosti.
Co ti za to nabízíme?
- Startovní pozici pro tvoji kariéru a zázemí jedničky na trhu v přepravě zásilek;
- měsíční výkonnostní bonus;
- 13. mzdu;
- pravidelné roční navýšení mzdy;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení;
- možnost částečné práce z domova po úspěšném zapracování;
- až 7 dní benefitního volna navíc;
- benefitní systém Pluxee;
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- kurzy, školení a příspěvek na jazykové vzdělávání;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů: Alza benefit, MultiSport karta, Makro karta, Datart VIP, výhodný mobilní tarif od O2 a T-Mobile ad.
- firemní akce a další.
Doplňující informace:
Nástup: 1. 9. 2025 nebo dle dohody
Místo pracoviště: Nákupní 389/3, 102 00 Praha – Štěrboholy
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný nebo zkrácený úvazek, zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.