banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office manager

Méně než 2 týdny

Nadace VIA

Dejvická 306/9, Praha-Dejvice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Dovolená více než 5 týdnů

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Zákaznický servis


O pozici

Hledáme Office Managera / Backoffice specialistu

Baví tě, když máš ve věcech pořádek, umíš se postarat o kancelář i kolegy a zvládáš administrativu levou zadní? Možná hledáme právě tebe.

Do našeho týmu hledáme spolehlivého a praktického člověka, který se postará o hladký chod kanceláře a pomůže s běžnou agendou i podporou programového týmu. Hledáme někoho, kdo má rád systém, rád pomáhá druhým a nezalekne se ani rutinní práce, ani menších technických výzev.

Někoho, komu dělá radost, když je připravená porada, v kuchyňce je čisto a tiskárna tiskne bez problémů. Kdo ví, co je potřeba dřív, než si to ostatní uvědomí. Zkrátka parťáka/parťačku, na kterého je spoleh.

Co bude tvým úkolem:

  • každodenní péče o kancelář – zajištění provozního zázemí, objednávky, drobné opravy, kontakt s dodavateli
  • administrativní podpora programového týmu – práce s přihláškami (např. jejich stahování, třídění, exporty), kontrola závěrečných zpráv, zadávání dat, správa souborů
  • jednoduchá práce s webem (WordPress – úpravy textů, vkládání příspěvků)
  • základní IT podpora – instalace běžného softwaru, správa hesel a sdílených složek
  • zpracování podkladů pro účetní, evidence, občasné výpomoci s organizací menších akcí

Koho hledáme:

  • někoho, kdo má smysl pro detail a pořádek
  • je spolehlivý, systematický a samostatný
  • má dobré organizační schopnosti a přirozenou ochotu pomáhat
  • zvládá běžné kancelářské nástroje (Google Workspace, MS Office), základy WordPressu a umí si poradit i s drobnými IT úkoly
  • domluví se česky (slovem i písmem), znalost angličtiny je výhodou

Co nabízíme:

  • smysluplnou práci v přátelském týmu s otevřenou komunikací
  • možnost podílet se na zajímavých projektech s dopadem na občanskou společnost
  • pracovní úvazek 0,5–0,75 podle domluvy, 6 týdnů dovolené
  • kancelář v centru Prahy – přítomnost na pracovišti je nutná, práce z domova není v této roli možná

Zaujalo tě to?

Pošli nám svůj životopis a pár vět o sobě (co tě na téhle práci baví a proč si myslíš, že se na ni hodíš).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.