Payroll/HR Coordinator
Méně než 2 týdny
Blue Style a.s.
Karolinská 661/4, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Vhodné pro
Absolvent, Důchodce, Na rodičovské dovolené
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance
O pozici
Co bude Vaší náplní práce?
- Koordinovat kompletní přípravu podkladů pro mzdy (docházky, dovolené, odměny, benefity, změny úvazků apod.).
- Komunikovat s externí mzdovou firmou, předávat podklady a kontrolovat jejich správnost.
- Být kontaktní osobou pro zaměstnance ohledně mezd a docházky (dotazy, potvrzení, vystavení různých dokumentů).
- Spolupracovat s HR týmem a manažery při schvalování odměn a změn v pracovních poměrech.
- Hlídání termínů, reporting a administrativní úkoly související s mzdami a HR agendou.
Co Vám nabízíme:
- Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou historií
- Práci na plný nebo zkrácený úvazek v moderních kancelářích
- Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb
- Pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí
- Mnoho zaměstnaneckých benefitů a firemních slev (stravenkový paušál, MultiSport karta, jazykové kurzy, Cafeterie aj.)
- Firemní akce, večírky, snídaně
- 2 dny sick days
- Nástup ideálně co nejdříve
- Moderní kanceláře v Karlíně
Co požadujeme:
- Máš zkušenost z oblasti HR administrativy nebo mezd (nemusíš být zkušený mzdový účetní, ale základní orientace v pracovněprávních předpisech a mzdových procesech je nutná).
- Jsi pečlivý/á, systematický/á a dobře organizovaný/á.
- Umíš pracovat s Excelem a nebojíš se nových systémů (docházkové/mzdové programy, HRIS).
- Rád/a komunikuješ s lidmi a dokážeš vysvětlit věci srozumitelně.
- Čeština na velmi dobré úrovni, angličtina výhodou, ale není podmínkou (pro komunikaci s kolegy i externími partnery).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.