banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Payroll/HR Coordinator

Méně než 2 týdny

Blue Style a.s.

Karolinská 661/4, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Vhodné pro

Absolvent, Důchodce, Na rodičovské dovolené

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Co bude Vaší náplní práce?

  • Koordinovat kompletní přípravu podkladů pro mzdy (docházky, dovolené, odměny, benefity, změny úvazků apod.).
  • Komunikovat s externí mzdovou firmou, předávat podklady a kontrolovat jejich správnost.
  • Být kontaktní osobou pro zaměstnance ohledně mezd a docházky (dotazy, potvrzení, vystavení různých dokumentů).
  • Spolupracovat s HR týmem a manažery při schvalování odměn a změn v pracovních poměrech.
  • Hlídání termínů, reporting a administrativní úkoly související s mzdami a HR agendou.

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou historií
  • Práci na plný nebo zkrácený úvazek v moderních kancelářích
  • Vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb
  • Pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí
  • Mnoho zaměstnaneckých benefitů a firemních slev (stravenkový paušál, MultiSport karta, jazykové kurzy, Cafeterie aj.)
  • Firemní akce, večírky, snídaně
  • 2 dny sick days
  • Nástup ideálně co nejdříve
  • Moderní kanceláře v Karlíně

Co požadujeme:

  • Máš zkušenost z oblasti HR administrativy nebo mezd (nemusíš být zkušený mzdový účetní, ale základní orientace v pracovněprávních předpisech a mzdových procesech je nutná).
  • Jsi pečlivý/á, systematický/á a dobře organizovaný/á.
  • Umíš pracovat s Excelem a nebojíš se nových systémů (docházkové/mzdové programy, HRIS).
  • Rád/a komunikuješ s lidmi a dokážeš vysvětlit věci srozumitelně.
  • Čeština na velmi dobré úrovni, angličtina výhodou, ale není podmínkou (pro komunikaci s kolegy i externími partnery).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.