banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

RECRUITER - ROZJEZD KARIÉRY! (fix + provize)

Pořád hledají

Advantage Consulting, s.r.o.

Pobřežní 620/3, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

33 000 - 65 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené, Student

Zařazené

Personalistika a HR


O pozici

Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš naplno rozjet svůj potenciál? Nebojíš se výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn/a? Neděsí tě plnění předem stanoveného plánu a naopak tě to nakopne k větším výkonům?

Pak mi pošli životopis!

Nepromarni příležitost a přidej se do mého týmu na pozici:

HR KONZULTANT (fix + provize)

Náplň práce

  • vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
  • vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
  • oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
  • zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
  • účast na pohovorech - budeš mít možnost vidět s kým jednáš
  • komunikace s našimi klienty - musíš vědět s kým bude kandidát spolupracovat
  • administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost angličtiny ti umožní pracovat na zajímavých pozicích, ale obejdeš se i bez ní
  • předchozí zkušenosti v oblasti personalistiky ti usnadní začátek, ale rádi tě vše naučíme!
  • vytrvalost je potřeba, protože po neúspěchu musí přijít úspěch
  • zkušenost s plněním plánů - bude tě motivovat k lepším výsledkům, takže se ho nesmíš zaleknout
  • s řidičákem se podíváš i k našim klientům
  • uživatelská znalost MS Office je "must have"
  • budeš-li mít zkušenost z prodeje, call centra nebo poradenství budeš mít dobrý základ

Nabízíme

  • až 25 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění
  • za plnění plánů slušné odměny a pátky máš volné
  • za plnění plánů dostaneš navíc čtvrtletní i roční bonus
  • za přeplnění plánů dostaneš voucher na pobyt na horách nebo u moře a to i pro tvou polovičku nebo kamarády
  • teambuildingy bereme jako jasnou věc
  • příspěvek na stravování
  • Benefit kartu a Multisport kartu
  • po zaučení si svoji pracovní dobu můžeš upravit tak, jak ti vyhovuje
  • pracovat z domova jednou za čas nám vůbec nevadí
  • možnost pracovat i na zkrácený úvazek
  • notebook a telefon je samozřejmostí
  • vše tě rádi naučíme a dostane se ti opakované podpory při budování kariéry
  • nástup IHNED nebo dohodou
  • místo výkonu práce: Praha – Karlín

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs"zavináč"acjobs.cz. Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.