banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor*ka otevřených služeb

Méně než týden

Jules a Jim, z.ú.

Krkonošská 1534/6, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

22 500 - 36 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Vzdělávání a školství


O pozici

Chceš být součástí dobře zavedené organizace, jejímž posláním je podporovat kultivaci prostředí v českých školách, řešit rizikové chování ve všech jeho podobách a celkově přispívat k vytvoření podmínek pro růst a rozvoj samostatných, sebevědomých a zároveň ohleduplných mladých lidí? Máš rád*a strukturu a pořádek? Chceš se podílet na zlepšování prostředí českých škol a učit se nové dovednosti? Pokud ano, hledáme právě Tebe na pozici Koordinátor otevřených služeb.

Co u nás budeš mít na starost?

  • Plánování a koordinace otevřených služeb
  • Správa objednávek a dokladů v prodejním systému
  • Komunikace s účastníky, zajištění hladkého průběhu kurzů
  • Podpora prodeje a péče o databázi kontaktů prostřednictvím mailingové nástroje
  • Základní správa webu a sociálních sítí – zadávání příspěvků, aktualizace obsahu a práce s vizuály
  • Spolupráce na tvorbě newsletterů – příprava podkladů, kontrola rozesílek, vyhodnocování efektivity
  • Reporting a vyhodnocování výsledků – přehled účasti, zdroje přihlášek, sledování zájmu o jednotlivá témata

Jaké kompetence budeš potřebovat?

  • Samostatnost, pečlivost, systematičnost a důslednost
  • Flexibilitu a otevřenost ke změnám
  • Zodpovědnost za svěřenou agendu
  • Schopnost plánovat a řídit si čas
  • Odolnost vůči stresu
  • Proklientský přístup
  • Běžnou uživatelskou znalost MS Office
  • Kultivovaný mluvený i písemný projev

Co nabízíme a co je výhodou?

Nabízíme:

  • Podpůrné pracovní prostředí
  • Smysluplnou práci se společenským dopadem
  • Přátelské zázemí neziskové organizace s dlouhou tradicí
  • Pravidelné týmové supervize
  • Možnost profesního růstu
  • Mzdu 23 000 Kč hrubého na 0,5 úvazek
  • Pružnou pracovní dobu s možností home office
  • Služební telefon a notebook


Výhodou je, pokud máš:

  • Zkušenosti z neziskové organizace
  • Praxi v administrativě nebo s vedením projektů
  • Zkušenost s prodejem služeb
  • Systematický přístup k práci a zároveň kreativní myšlení

Další informace:

Pozice je aktuálně vypsána jako 0,5 úvazek, s možností postupného navýšení až na 0,8 úvazku podle domluvy a rozvoje agendy.

Chceš do toho jít s námi?

Pokud Tě naše nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis a motivační dopis. Termín uzávěrky přihlášek je 12. 11. 2025. Výběrové řízení proběhne 18.11. či 19.11.2025 v prostorách naší kanceláře (Krkonošská 6, Praha 2).


Více informací se dozvíš na samotném výběrovém řízení.


Těšíme se na Tebe!


za tým Julese a Jima, z.ú.
Simona

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.