Koordinátor*ka otevřených služeb
Méně než týden
Jules a Jim, z.ú.
Krkonošská 1534/6, Praha-Vinohrady
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
22 500 - 36 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Vzdělávání a školství
O pozici
Chceš být součástí dobře zavedené organizace, jejímž posláním je podporovat kultivaci prostředí v českých školách, řešit rizikové chování ve všech jeho podobách a celkově přispívat k vytvoření podmínek pro růst a rozvoj samostatných, sebevědomých a zároveň ohleduplných mladých lidí? Máš rád*a strukturu a pořádek? Chceš se podílet na zlepšování prostředí českých škol a učit se nové dovednosti? Pokud ano, hledáme právě Tebe na pozici Koordinátor otevřených služeb.
Co u nás budeš mít na starost?
- Plánování a koordinace otevřených služeb
 - Správa objednávek a dokladů v prodejním systému
 - Komunikace s účastníky, zajištění hladkého průběhu kurzů
 - Podpora prodeje a péče o databázi kontaktů prostřednictvím mailingové nástroje
 - Základní správa webu a sociálních sítí – zadávání příspěvků, aktualizace obsahu a práce s vizuály
 - Spolupráce na tvorbě newsletterů – příprava podkladů, kontrola rozesílek, vyhodnocování efektivity
 - Reporting a vyhodnocování výsledků – přehled účasti, zdroje přihlášek, sledování zájmu o jednotlivá témata
 
Jaké kompetence budeš potřebovat?
- Samostatnost, pečlivost, systematičnost a důslednost
 - Flexibilitu a otevřenost ke změnám
 - Zodpovědnost za svěřenou agendu
 - Schopnost plánovat a řídit si čas
 - Odolnost vůči stresu
 - Proklientský přístup
 - Běžnou uživatelskou znalost MS Office
 - Kultivovaný mluvený i písemný projev
 
Co nabízíme a co je výhodou?
Nabízíme:
- Podpůrné pracovní prostředí
 - Smysluplnou práci se společenským dopadem
 - Přátelské zázemí neziskové organizace s dlouhou tradicí
 - Pravidelné týmové supervize
 - Možnost profesního růstu
 - Mzdu 23 000 Kč hrubého na 0,5 úvazek
 - Pružnou pracovní dobu s možností home office
 - Služební telefon a notebook
 
Výhodou je, pokud máš:
- Zkušenosti z neziskové organizace
 - Praxi v administrativě nebo s vedením projektů
 - Zkušenost s prodejem služeb
 - Systematický přístup k práci a zároveň kreativní myšlení
 
Další informace:
Pozice je aktuálně vypsána jako 0,5 úvazek, s možností postupného navýšení až na 0,8 úvazku podle domluvy a rozvoje agendy.
Chceš do toho jít s námi?
Pokud Tě naše nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis a motivační dopis. Termín uzávěrky přihlášek je 12. 11. 2025. Výběrové řízení proběhne 18.11. či 19.11.2025 v prostorách naší kanceláře (Krkonošská 6, Praha 2).
Více informací se dozvíš na samotném výběrovém řízení.
Těšíme se na Tebe!
za tým Julese a Jima, z.ú.
 Simona
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.