banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Junior AP Accountant / AP Accountant

Včerejší

Cheil Germany GmbH, organizační složka

V parku 2308/8, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá), Slovenština (Výborná)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Přidej se k našemu finančnímu týmu v Cheilu!

Chceš nastartovat kariéru v účetnictví nebo posunout své zkušenosti v oblasti Accounts Payable na další úroveň? Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici AP Accountant.

Uvítáme jak zkušeného odborníka, který se rychle zapojí do našich procesů, tak i šikovného juniora, kterého rádi zaučíme a podpoříme v profesním růstu.


Náplň práce:

  • Zpracování přijatých (dodavatelských) faktur v systému SAP a interním softwaru
  • Procesní správa dodavatelů a klientů
  • Kontrola správnosti údajů na fakturách (DPH, dodací listy, bankovní účet, datum splatnosti)
  • Komunikace s projektovými manažery ohledně fakturace (občas i v angličtině)
  • Spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách
  • Měsíční statistika INTRASTAT pro Česko a Slovensko
  • Ad hoc příprava podkladů pro auditory a další účely


Co očekáváme:

  • Praxe v účetnictví nebo s účtováním faktur je výhodou, ale není podmínkou – rádi tě zaučíme
  • Vzdělání ekonomického směru (Obchodní akademie nebo VŠ)
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (kvůli zahraničním kolegům a vedení společnosti)
  • Češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
  • Základní znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Dobré organizační schopnosti a time management
  • Kladný vztah k práci s čísly a ochotu učit se novým věcem


Co nabízíme:

  • Zajímavou a pestrou práci, skvělý kolektiv v moderní kreativní agentuře, samostatní kancelář pro tým
  • Výbornou dopravní dostupnost - sídlíme u stanice metra Chodov
  • Moderní kanceláře v prostorách business centra The Park + hybridní režim práce
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, notebook a mobilní telefon, stravenkový paušal, 4 sick days, flexibilní pracovní doba, multisport karta, KPI půlroční bonusy na základě celofiremního výsledku, možnosti pláceného školení

Nabízíme smlouvu na 1 rok s možností prodloužení.

Pokud máš zájem, prosíme o zaslání životopise v angličtině.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.