banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka ředitele divize HealthCare

Méně než týden

Penta Hospitals CZ, s.r.o.

Na Florenci 2116/15, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Na rodičovské dovolené

Zařazené

Administrativa, Zdravotnictví a sociální péče


O pozici

Věříme, že zdravotnictví může být kvalitní, dostupné a zároveň lidské. Patříme mezi největší zdravotnické skupiny v Česku. Rychle rosteme, měníme věci, které nedávají smysl, a snažíme se být o krok napřed.

Jak bude vypadat práce u nás

Budete pravou rukou ředitele divize Health Care, která zastřešuje síť našich nemocnic a ambulancí. Vaším hlavním úkolem bude udržet jeho diář ve špičkové kondici. Co to konkrétně znamená?

  • Plánování a koordinace schůzek tak, aby dávaly smysl – podle priorit, míst a lidí,
  • Komunikace s interními týmy i externími partnery,
  • Příprava podkladů na schůzky, občas i jednoduchých prezentací,
  • Pomoc s organizací meetingů, sledování termínů, důsledné dotahování věcí do konce,
  • A když něco nebudete vědět – nevadí. Důležité je se zeptat, říct si o pomoc nebo umět říct, že něco nedává smysl.

Co nabízíme

  • Práci na částečný úvazek (0,6) – ideální pokud hledáte smysluplnou a zodpovědnou práci, ale nechcete (nebo nemůžete) být na plný úvazek,
  • Flexibilní režim – část práce lze zvládnout i z domova, ale počítejte i s fyzickou přítomností v kanceláři v Praze,
  • Možnost být u toho, kde se tvoří strategie zdravotnictví,
  • Přátelský a lidský tým, kde se věci řeší napřímo, a kde je prostor dělat věci jinak a lépe,
  • Samozřejmě zázemí stabilní zdravotnické skupiny a benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, vzdělávání a další).


Těšíme se na člověka, který

  • Je pečlivý a organizovaný – rozumí kalendářům a ví, že jedna špatně naplánovaná schůzka může rozhodit celý den,
  • Se nebojí říct, že něco neví – ale ví, jak to zjistit,
  • Umí se ozvat, když je potřeba něco změnit, prioritizovat, posunout,
  • Je samostatný, spolehlivý a má tah na branku – věci opravdu dotahuje,
  • Má zkušenost s podobnou administrativní/podpůrnou pozicí, ideálně z prostředí s vysokým tempem,
  • Zvládne práci s běžnými nástroji (Outlook, Teams, PowerPoint).

Pokud máte chuť se do toho pustit s námi, pošlete nám svůj životopis.

Rádi se s vámi potkáme na kávu u nás v kancelářích a vše probereme osobně.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.