HR Specialista / Office Koordinátor
2 dny
CE Industries a.s.
Mladoboleslavská 1081, Praha-Kbely
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Personalistika a HR
O pozici
Do společnosti Česká letecká servisní, a.s., která se dlouhodobě věnuje poskytování služeb v oblasti letectví a je součástí mezinárodní skupiny Helicopter Alliance a průmyslové skupiny CE Industries, hledáme energického a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici HR Specialista/ Office Koordinátor.
Tato role spojuje personalistiku a office management – hledáme člověka, který se stane partnerem vedení i celého týmu, bude aktivně posouvat firemní kulturu vpřed, intenzivně pracovat se školami na hledání nových talentů a podílet se na rozvoji lidí i diverzity ve společnosti.
Co Vás u nás čeká:
- Kompletní HR agenda – smlouvy, osobní složky, podklady pro mzdy, docházkový systém.
- Nábor nových kolegů, organizace nástupů/výstupů a adaptačního procesu.
- Aktivní spolupráce se školami a univerzitami – hledání a oslovování nových talentů.
- Organizace vzdělávání, školení, teambuildingů a akcí pro posílení firemní kultury.
- Podpora rozvoje zaměstnanců a jejich profesního růstu.
- Přímá role asistentky generální ředitelky a zajištění chodu kanceláře.
- Administrativní podpora vedení společnosti a představenstva.
- Organizace porad, meetingů a firemních akcí, příprava podkladů a zápisů.
- Evidence a správa písemností, smluv a dokumentace v interním systému.
- Zajištění služebních cest a každodenního chodu kanceláře.
Koho hledáme:
- SŠ/VŠ vzdělání, praxi v HR min. 2 roky.
- Dobrá znalost pracovního práva a legislativy.
- Angličtina na úrovni B2.
- Chuť aktivně vyhledávat talenty a spolupracovat s univerzitami či školami.
- Zájem o rozvoj lidí, moderní HR trendy a podporu diverzity.
- Uživatelskou znalost MS Office, zkušenost s HR systémy (např. OK Base) výhodou.
- Organizační a komunikační schopnosti, empatii, pečlivost.
- Samostatnost, zodpovědnost a flexibilitu.
Co nabízíme:
- Klíčovou roli, kde spojíte HR a office management.
- Přímou spolupráci s vedením společnosti a možnost formovat firemní kulturu.
- Prostor pro vlastní nápady v oblasti náboru, talent managementu a rozvoje lidí.
- Stabilní zázemí české firmy s mezinárodním přesahem.
- Přátelský tým, otevřenou komunikaci a firemní akce.
- Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.