banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR Specialista / Office Koordinátor

2 dny

CE Industries a.s.

Mladoboleslavská 1081, Praha-Kbely

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

Do společnosti Česká letecká servisní, a.s., která se dlouhodobě věnuje poskytování služeb v oblasti letectví a je součástí mezinárodní skupiny Helicopter Alliance a průmyslové skupiny CE Industries, hledáme energického a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici HR Specialista/ Office Koordinátor.

Tato role spojuje personalistiku a office management – hledáme člověka, který se stane partnerem vedení i celého týmu, bude aktivně posouvat firemní kulturu vpřed, intenzivně pracovat se školami na hledání nových talentů a podílet se na rozvoji lidí i diverzity ve společnosti.


Co Vás u nás čeká:

  • Kompletní HR agenda – smlouvy, osobní složky, podklady pro mzdy, docházkový systém.
  • Nábor nových kolegů, organizace nástupů/výstupů a adaptačního procesu.
  • Aktivní spolupráce se školami a univerzitami – hledání a oslovování nových talentů.
  • Organizace vzdělávání, školení, teambuildingů a akcí pro posílení firemní kultury.
  • Podpora rozvoje zaměstnanců a jejich profesního růstu.
  • Přímá role asistentky generální ředitelky a zajištění chodu kanceláře.
  • Administrativní podpora vedení společnosti a představenstva.
  • Organizace porad, meetingů a firemních akcí, příprava podkladů a zápisů.
  • Evidence a správa písemností, smluv a dokumentace v interním systému.
  • Zajištění služebních cest a každodenního chodu kanceláře.


Koho hledáme:

  • SŠ/VŠ vzdělání, praxi v HR min. 2 roky.
  • Dobrá znalost pracovního práva a legislativy.
  • Angličtina na úrovni B2.
  • Chuť aktivně vyhledávat talenty a spolupracovat s univerzitami či školami.
  • Zájem o rozvoj lidí, moderní HR trendy a podporu diverzity.
  • Uživatelskou znalost MS Office, zkušenost s HR systémy (např. OK Base) výhodou.
  • Organizační a komunikační schopnosti, empatii, pečlivost.
  • Samostatnost, zodpovědnost a flexibilitu.


Co nabízíme:

  • Klíčovou roli, kde spojíte HR a office management.
  • Přímou spolupráci s vedením společnosti a možnost formovat firemní kulturu.
  • Prostor pro vlastní nápady v oblasti náboru, talent managementu a rozvoje lidí.
  • Stabilní zázemí české firmy s mezinárodním přesahem.
  • Přátelský tým, otevřenou komunikaci a firemní akce.
  • Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.