Administrativní pracovnice – referent nákupu | Velkoobchod | Pardubice
Méně než 2 týdny
JIP východočeská, a.s.
Hradišťská 407, Pardubice-Polabiny
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Sleva na firemní výrobky/služby, Závodní stravování
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Nákup, Potravinářství
O pozici
Na této pozici Vás čeká:
- objednávání zboží za předem dohodnutých podmínek u dodavatelů
- komunikace s dodavateli, vyřizování reklamací a nesrovnalostí v dodávkách
- plánování a optimalizace skladových zásob, řešení trvanlivostí zboží
- administrativní práce související s nákupem zboží
- úzká spolupráce se skladem a obchodním oddělením
- spolupráce s centrálním nákupem společnosti a ostatními pobočkami
Předpoklady úspěšného kandidáta:
- středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- schopnost samostatné a spolehlivé práce
- znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word, Outlook)
- příjemné vystupování
- zkušenosti z oblasti nákupu potravin výhodou
- odolnost vůči stresu a týmové pracovní nasazení
Proč pracovat pro nás:
- Benefity:
- sleva na nákup firemního sortimentu,
- zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
- příspěvek na stravování
- příjemný kolektiv
- stabilní zaměstnání
- zaškolíme Vás a budeme podporou v začátcích
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.