Vedoucí služby Osobní asistence a zároveň Sociální pracovník/ce
Méně než týden
Diakonie Českobratrské církve evangelické
Krkonošská 14, Vrchlabí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 39 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč
Vzdělání
Vyšší odborné
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Zdravotnictví a sociální péče
O pozici
Koho hledáme?
Člověka, jenž má vášeň v organizování, důsledném, ale respektujícím řízení a komunikaci.
· Je pro vás důležité životní čas, který trávíte v práci, naplnit smysluplnou činností, co má přesah do společnosti?
… Diakonie tvoří společenství, které v milosrdenství a s nadějí fortelně pomáhá potřebným. Hledáme zájemce, pro kterého jsou tyto hodnoty důležité a jehož srdce tepe pro pomoc druhým lidem.
· Je pro vás důležité dělat opravdu kvalitní sociální službu?
… Podle nás taková kvalitní služba stojí na třech klíčových aspektech – na skvělé péči o klienty, na udržitelném přístupu k zaměstnancům a na ekonomickém zajištění. Vy budete ten/ta, kdo bude mít v naší neziskové organizaci na starosti klienty a tým.
· Potřebujete k tomu, aby vás práce těšila, svobodu a možnost ovlivňovat věci?
… Práce pro Diakonii není jen o pečlivé terénní péči a její dokumentaci, ale taky o tvořivém využití vašich bohatých zkušeností při hledání nových cest a podílení se na strategickém řízení služby.
· Rádi se obklopujete zajímavými lidmi a učíte se ze vzájemné interakce?
… Jsme tým otevřený novým podnětům, učící se zpětnou vazbou a inspirující se vzájemně jeden od druhého. Dělá nám radost společně komunikovat, hledat řešení a rozvíjet se.
Co Vás čeká na pozici vedoucího osobní asistence?
· Práce s klienty
Jednání se zájemci a klienty služby, realizace sociálních šetření, uzavírání smluv o poskytování sociálních služeb, individuální plánování služby, konzultace s klienty a rodinnými příslušníky, vedení dokumentace uživatelů. V ORP Vrchlabí.
· Práce s týmem
Řízení a koordinace práce pracovníků, cílené vzdělávání a hodnocení zaměstnanců, vedení porad a rozvoj týmové spolupráce, tvorba rozpisu služeb.
· Vedení služby
Řízení a koordinace obsahu a aktivit sociální služby, zajištění kvality služby, účast na komunitním plánování, kulatých stolech a propagace služby. Nastavování cílů služby, plánování a reflektování rozvoje služby. Tvorba a aktualizace dokumentace služby (standardů kvality, dalších vnitřních pravidel služby). Příprava podkladů pro rozpočtování služby.
Co Vám nabízíme?
- být součástí organizace s 30 letou historií
- pracovní smlouvu na plný úvazek
- 5 týdnů dovolené
- přísun nových znalostí a možnost dalšího vzdělávání
- supervize týmové, individuální několikrát do roka
- pracovní telefon a notebook
- odměna za odpracované roky v organizaci
- nástup možný ihned
Ideálním partnerem v našem týmu budete, pokud splňujete následující odborné požadavky:
· splňujete požadavky pro výkon povolání sociálního pracovníka podle § 110 Zákona o sociálních službách.
· máte zkušenost jako sociální pracovník, vedl/a jste někdy tým lidí
· práce s počítačem pro vás není boj, ale denní rutina
· máte řidičský průkaz sk. B a jste aktivním řidičem
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.