SPACEMANAGER pro akční prostor
Včerejší
BILLA, spol. s r. o.
Modletice 67
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Pracovní oblečení
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Prodej a obchod
O pozici
Máte zkušenosti s plánováním prostoru v retailu? Pak pro Vás máme zajímavou pracovní příležitost.
Do našeho týmu Spacemanagementu, hledáme nového kolegu na pozici Spacemangera, který bude mít na starosti plánování akčních regálů a druhotného umístění v prodejnách Billa.
Náplň práce, na kterou se můžete těšit:
- komplexní správa a optimalizace akčních a druhotných umístění napříč celým řetězcem prodejen
- plánování, alokace a kontrola akčních a druhotných prostor včetně rozmístění na nových a rekonstruovaných prodejnách
- zajištění plynulé komunikace mezi nákupem, marketingem a prodejem v oblasti akčního managementu
Vaším úkolem bude:
- kreslení ve specializovaném softwaru Spaceplanning
- pravidelná aktualizace plánogramů akčního zboží
- kontrola správnosti vystavení zboží na prodejnách
- zadávání dat do interního systému
- systémové připojování regálových metrů pro nové a remodelované prodejny
- správa tabulek s přehledy druhotného umístění v MS Excel
Klíčové znalosti a dovednosti pro tuto pozici:
- analytické a konstruktivní myšlení
- jste precizní, samostatní a zodpovědní
- umíte komunikovat a spolupracovat v týmu
- nevadí vám občasné cestování na prodejny
- máte chuť hledat efektivnější řešení, jste kreativní a proaktivní
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání (praxe v retailu min. 2 roky)
- pokročilá znalost MS Excel
- znalost Spaceplanningu (výhodou)
- znalost angličtiny nebo němčiny (výhodou)
Pokud se dohodneme na spolupráci, získáte:
Stabilita a osobní růst:
- stanete se součástí společnosti, která již 31 let inspiruje zákazníky dobrým jídlem
- individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
- vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
- firemní akce a aktivity (například uvítací den pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)
Work life balance:
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní doba (pevné jádro 9:00–15:00)
- možnost práce z domova (až 2 dny v týdnu)
- služební auto i pro soukromé účely
- kancelář v Modleticích – parkování přímo u kanceláře
Jídlo a sport:
- zvýhodněné stravování ve firemní kantýně (svačiny a obědové menu za 40 Kč)
- každé úterý čerstvé ovoce do kanceláře
- Multisport karta za 400 Kč
- benefitní Cafeterie (po 1.roce)
- slevy u vybraných partnerů
Pokud vás tato pozice zaujala, udělejte první krok a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.