banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SPACEMANAGER pro akční prostor

Včerejší

BILLA, spol. s r. o.

Modletice 67

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Prodej a obchod


O pozici

Máte zkušenosti s plánováním prostoru v retailu? Pak pro Vás máme zajímavou pracovní příležitost.

Do našeho týmu Spacemanagementu, hledáme nového kolegu na pozici Spacemangera, který bude mít na starosti plánování akčních regálů a druhotného umístění v prodejnách Billa.

Náplň práce, na kterou se můžete těšit:

  • komplexní správa a optimalizace akčních a druhotných umístění napříč celým řetězcem prodejen
  • plánování, alokace a kontrola akčních a druhotných prostor včetně rozmístění na nových a rekonstruovaných prodejnách
  • zajištění plynulé komunikace mezi nákupem, marketingem a prodejem v oblasti akčního managementu

Vaším úkolem bude:

  • kreslení ve specializovaném softwaru Spaceplanning
  • pravidelná aktualizace plánogramů akčního zboží
  • kontrola správnosti vystavení zboží na prodejnách
  • zadávání dat do interního systému
  • systémové připojování regálových metrů pro nové a remodelované prodejny
  • správa tabulek s přehledy druhotného umístění v MS Excel

Klíčové znalosti a dovednosti pro tuto pozici:

  • analytické a konstruktivní myšlení
  • jste precizní, samostatní a zodpovědní
  • umíte komunikovat a spolupracovat v týmu
  • nevadí vám občasné cestování na prodejny
  • máte chuť hledat efektivnější řešení, jste kreativní a proaktivní

Co požadujeme?

  • SŠ vzdělání (praxe v retailu min. 2 roky)
  • pokročilá znalost MS Excel
  • znalost Spaceplanningu (výhodou)
  • znalost angličtiny nebo němčiny (výhodou)

Pokud se dohodneme na spolupráci, získáte:

Stabilita a osobní růst:

  • stanete se součástí společnosti, která již 31 let inspiruje zákazníky dobrým jídlem
  • individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
  • vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
  • firemní akce a aktivity (například uvítací den pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)

Work life balance:

  • 25 dní dovolené
  • flexibilní pracovní doba (pevné jádro 9:00–15:00)
  • možnost práce z domova (až 2 dny v týdnu)
  • služební auto i pro soukromé účely
  • kancelář v Modleticích – parkování přímo u kanceláře

Jídlo a sport:

  • zvýhodněné stravování ve firemní kantýně (svačiny a obědové menu za 40 Kč)
  • každé úterý čerstvé ovoce do kanceláře
  • Multisport karta za 400 Kč
  • benefitní Cafeterie (po 1.roce)
  • slevy u vybraných partnerů

Pokud vás tato pozice zaujala, udělejte první krok a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.