banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Terénní rodinná asistenka/asistent

Méně než 2 týdny

Centrum pro dítě a rodinu Valika, z. s.

Nádražní 61/8, Karlovy Vary-Stará Role

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

37 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Children-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Zdravotnictví a sociální péče


O pozici

Co vás čeká

Terénní rodinná asistentka/asistent (TRA) pracuje v tandemu s terénní sociální pracovnicí. TRA by měl(a) v rodině trávit více času než soc. pracovník, měl(a) by se stát průvodcem, řešit běžné situace, vidět každodenní interakce mezi rodičem a dítěte, případně mezi rodiči navzájem. Role TRA spočívá především v praktické rovině se zaměřením na zvyšování rodičovských kompetencí a všestranný rozvoj dětí v rodině.

Náplň práce:

1. Podpora při výchově dítěte - vyrovnávání se s výchovně obtížnými situacemi, získání náhledu na jednotlivé výchovné prostředky a jejich adekvátní používání, budování vrstevnických vztahů dítěte,

2. Podpora při péči o dítě - nácvik základních postupů péče o dítě dle věku a jeho potřeb (strava, hygiena, vhodné oblékání, denní režim),

3. Podpora při rozvoji dítěte - nácvik her s dítětem, včetně pořízení vhodných hraček, cílený rozvoj řeči, zrakové, sluchové percepce, motoriky,

4. Podpora při vedení domácnosti – praktický nácvik činností a dovedností v domácím prostředí (úklid, vaření, hospodaření, organizace domácnosti),

5. Doprovázení a podpora při vyřizování osobních záležitostí (na úřady, do škol, k soudům apod.)

6. spolupráce s terénní sociální pracovnicí jako koordinátorkou situace rodiny, terénní sociální pracovnice vyhodnotí situaci rodiny a projedná s TRA konkrétní témata, kterým se bude TRA věnovat.

7. Vedení spisové dokumentace

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • vzdělání odpovídající zákonu o sociálních službách na pozici sociální pracovník/pracovník v sociálních službách
  • rodičovská zkušenost výhodou
  • vlastnictví řidičského průkazu + aktivní řidič
  • dobré komunikační schopnosti, empatie
  • časová flexibilita
  • práce na PC

Co vám můžeme nabídnout

  • Úvazek ve výši 1,0 (40 hod/týdně)
  • Pracovní smlouva na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení
  • Pružná pracovní doba
  • Nástup ideálně od 1. září 2025
  • zázemí stabilní neziskové organizace
  • Kvalitní materiálně-technické vybavení
  • Mzda podle odpovídající kvalifikace v rozmezí 37 000 - 40 000

Co od Vás potřebujeme

Zaslat strukturovaný životopis, ze kterého bude zřejmý zejména druh(stupeň) a obor vzdělání, zkušenosti vztahující se k dané pozici. Přiložte rovněž motivační dopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.