banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialisty správy smluv do Partners

Méně než týden

Partners Financial Services, a.s.

Türkova 2319/5b, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základní)

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby


O pozici

Měníme svět financí, pusť se do toho s námi!

Staň se součástí oddělení Back Office, kde právě obsazujeme pozici Specialisty správy smluv na Back Office oddělení.

Kdo jsme?

Jsme Partners Financial Services, a.s. – moderní finanční skupina s velkými vizemi i kapitálem na jejich realizaci. Pečujeme o více než půl milionu klientů a 2 tisíce poradců. Nejsme korporace, promluvit si s majitelem proto není sci-fi. Snažíme se změnit zaběhlé pořádky ve finančním sektoru, tvoříme nové koncepty a jsme inovátor na trhu. Máme vlastní investiční společnost, pojišťovnu, penzijku, síť kamenných poboček a už i vlastní Partners banku.

Něco málo o našem týmu

Back Office je důležitým stavebním kamenem naší společnosti a procesně udržuje v chodu celý holding. Jsme menší, ale energický tým, kde si zakládáme na přátelských vztazích a spolupráci. „Táhneme za jeden provaz“ pro nás není jen prázdná fráze.

Co tě čeká?

Máš rád/a administrativu a preciznost je tvoje silná stránka? Baví tě komunikace a hledání řešení? Pak hledáme právě tebe!

Jako specialista administrace Back Office budeš mít na starost zpracování smluvní dokumentace klientů a související agendu:
✔ Kontrola dodané dokumentace a její evidence v interním systému.
✔ Zadávání údajů o klientech a jejich smlouvách.
✔ Komunikace s poradci – řešení reklamací a dotazů ohledně dokumentace.
✔ Spolupráce s kolegy z obchodního a finančního oddělení.

Co za to?

🏢 Práce v moderních kancelářích v Praze na Chodově s neomezeným přístupem k dobré kávě.
🍽 Příspěvek na stravování
💰 Odpovídající platové ohodnocení + roční bonus a další finanční benefity.
🏡 Možnost občasné práce z domova.
🎉 Firemní akce – teambuildingy, vánoční večírky i neformální setkání.

Jak se přihlásit?

Zaujala tě tato příležitost? Nečekej a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na tebe!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.