Asistentka vedení společnosti/recepční
Méně než 2 týdny
TEEKANNE, s.r.o.
K Hájům 2606/2b, Praha-Stodůlky
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Němčina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa
O pozici
Asistentka vedení společnosti / recepční
Firma TEEKANNE, s.r.o., stále se rozvíjející společnost a přední výrobce a distributor čajů na evropském trhu, hledá pro doplnění pracovního týmu vhodné kandidáty na pozici:
Operation assistant s NJ
Tvoje náplň práce bude:
- office management – zajištění a podpora vnitřní komunikace ve firmě, komunikace s některými dodavateli, správa kancelářských potřeb, správa přijaté a odeslané pošty, archivace dokumentů, příprava různých podkladů pro vedení a další administrativní činnosti…
 - vedení recepce - reprezentace firmy v průběhu návštěv, vyřizování telefonátů a mailů, vyřizování a přesměrovávání příchozí komunikace do firmy (telefonáty, maily, apod.), zajišťování občerstvení pro návštěvy.
 - zpracování a analýza dat – tvorba měsíčních reportů, příprava podkladů k měsíční uzávěrce, vyplňování výkazů k uzávěrce, příprava podkladů pro jednání/porady, správa a vyřizování spotřebitelských reklamací.
 - organizování firemních akcí
 - spolupráce v rámci Quality managementu – správa, vytváření a udržování dokumentace k ISO 9001, účast na školeních pro management kvality, člen týmu interních auditorů pro ISO 9001, příprava ročního školení pro zaměstnance v rámci quality managementu.
 - spolupráce na projektech v rámci skupiny – možnost zapojení se do mezinárodních projektů v rámci skupiny TEEKANNE (např. udržitelnost).
 - další ad hoc úkoly
 
Co od tebe požadujeme:
- min. SŠ s maturitou
 - německý jazyk na mírně pokročilé úrovni
 - anglický jazyk výhodou
 - práci s Microsoft office – word, excel, power point
 - komunikační a organizační schopnosti
 - samostatnost a týmový přístup
 
Co ti můžeme nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr
 - odpovídající finanční ohodnocení
 - stabilní a perspektivní pozici v mezinárodní společnosti
 - příjemnou atmosféru rodinné firmy a kvalitní pracovní zázemí v moderních prostorech
 - vysokou autonomii práce
 - vzdělávací kurzy (zejména jazykové)
 - týden dovolené navíc
 - příspěvek na dopravu
 - kratší páteční pracovní doba
 - možnost rozšíření si znalostí v rámci spolupráce na mezinárodních projektech
 
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.