KYC Specialist – Quality & Risk Management
Pořád hledají
KPMG Česká republika, s.r.o.
Pobřežní 648/1a, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Dohoda o pracovní činnosti
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Právní služby
O pozici
Zajímá vás oblast AML (Anti-Money-Laundering) a KYC (Know-Your-Client)? V KPMG máme tým specialistů, kteří umí sbírat, analyzovat a zpracovávat KYC a AML podklady, zjišťovat rizikové faktory pro přijetí klienta nebo pro pokračování obchodního vztahu s klientem a podílet se na zajištění souladu s příslušnými regulatorními předpisy zaměřenými na boj proti „praní špinavých peněz“ a s interními postupy risk managementu.
Co u nás budete dělat?
- Provádět kontroly z oblasti AML a KYC, tedy zajišťovat, zpracovávat a prověřovat podklady k akceptaci a kontrole klienta
- Pracovat s externími i interními databázemi a nástroji
- Analyzovat klientskou dokumentaci za účelem posouzení úrovně rizika
- Dokumentovat pracovní postupy
- Spolupracovat se zakázkovými týmy s cílem zajistit, aby informace o klientech byly udržovány aktuální a změny byly řádně dokumentovány
- Poskytovat zakázkovým týmům ad-hoc poradenství z oblasti KYC, přijímání klientů nebo pokračování obchodního vztahu s klientem
- Podílet se na vývoji a implementaci nových KYC procesů a nástrojů
Co bychom od vás potřebovali?
- VŠ vzdělání ekonomického či právního zaměření
- Znalost a zájem o oblasti AML a KYC (pracovní zkušenosti v oblasti KYC/AML výhodou)
- Silné analytické dovednosti a smysl pro detail
- Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2
- Schopnost plánování, řízení času a stanovení priorit
- Schopnost pracovat s citlivými informacemi a dodržovat vysoké standardy důvěrnosti
Co vám můžeme nabídnout?
- Velmi zajímavou práci v oblasti kontrol klientů a boje proti „praní špinavých peněz“
- Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova
- Prostor pro rozvoj analytických i komunikačních dovedností
- Systematické vzdělávání, jazykové kurzy, interní koučink a mentoring
- 30 000 Kč na cestování, sport, jazyky a další benefity v kafeterii (dle vlastního výběru)
- Možnost zvýhodněné MultiSport karty, životního pojištění
- Mobilní telefon, neomezený mobilní a datový tarif
- Dovolenou navíc a tři dny firemního volna
- Teambuildingové, firemní akce a CSR aktivity (např. volné dny na podporu neziskovek)
Nabízíme i možnost zkráceného úvazku (70 % min.)
Bude fajn, když se domluvíme na nástupu co nejdříve. Na správné kolegy si ale rádi i počkáme.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.