SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA
2 dny
PRODOMIA, s.r.o.
Guldenerova 695/13, Plzeň-Východní Předměstí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
33 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Prodej a obchod, Služby, Stavebnictví a reality
O pozici
Společnost PRODOMIA, s.r.o.
HLEDÁ KOLEGU ČI KOLEGYNI na pozici
SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA
Rozšiřujeme tým naší společnosti a hledáme spolehlivého a samostatného kolegu (či kolegyni), který má zájem o komplexní správu nemovitostí, od akvizice až po každodenní péči o nájemní vztah.
Co vás čeká v nabízené pozici ?
- Komunikace se stávajícími klienty – telefonicky i e-mailem
- Aktivní péče o stávající klienty s cílem zajistit jejich spokojenost a dlouhodobou spolupráci
- Práce s aktuálním klientským portfoliem – sledování potřeb, zpětné vazby a případné řešení požadavků
- Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů
- Administrativní podpora obchodního a klientského oddělení
- Správa a aktualizace klientských dat v interních systémech
- Koordinace agendy mezi odděleními
- Spolupráce na zlepšování procesů péče o klienty
Co od Vás očekáváme?
- Úplné středoškolské vzdělání s maturitou (doložené dokladem), nebo VŠ vzdělání
- Skvělé komunikační dovednosti a proklientský přístup
- Dobrou znalost práce s PC (MS Office, e-mailová komunikace, CRM výhodou)
- Řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič
- Bezúhonnost ( doložená výpisem z rejstříku trestů)
- Orientaci na hledání řešení a budování vztahů s klienty
a především samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a dobré organizační schopnosti (schopnost pracovat s více úkoly současně).
Výhodou bude, pokud máte zkušenosti s péčí o zákazníky nebo na podobné pozici, všeobecný přehled v oblasti realit, správy nemovitostí, pronájmem bytů či kanceláří či realitní certifikace.
Co Vám nabízíme?
- Práci na HPP či na IČ (OSVČ), dle domluvy
- Flexibilní pracovní doba s vlastní organizací práce i času
- Práce na plný i částečný úvazek, v kanceláři i v terénu, s možností částečného Home Office.
- Motivující finanční ohodnocení a bonusy vázané na výkon
- Profesní zaškolení, rozvoj, know-how a profesní růst
- Benefity : služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, penzijní a životní pojišťění
Místo působení: Plzeň
Nástup IHNED / dle dohody
Chcete být součástí stabilní společnosti s profesionálním zázemím? Ozvěte se nám!
K reakci na tuto pozici, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis, motivační dopis či přehled pracovních zkušeností.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.