banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

2 dny

PRODOMIA, s.r.o.

Guldenerova 695/13, Plzeň-Východní Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

33 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Prodej a obchod, Služby, Stavebnictví a reality


O pozici

Společnost PRODOMIA, s.r.o.


HLEDÁ KOLEGU ČI KOLEGYNI na pozici


SPECIALISTA PÉČE O KLIENTY A ADMINISTRATIVNÍ PODPORA

Rozšiřujeme tým naší společnosti a hledáme spolehlivého a samostatného kolegu (či kolegyni), který má zájem o komplexní správu nemovitostí, od akvizice až po každodenní péči o nájemní vztah.

Co vás čeká v nabízené pozici ?

  • Komunikace se stávajícími klienty – telefonicky i e-mailem
  • Aktivní péče o stávající klienty s cílem zajistit jejich spokojenost a dlouhodobou spolupráci
  • Práce s aktuálním klientským portfoliem – sledování potřeb, zpětné vazby a případné řešení požadavků
  • Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů
  • Administrativní podpora obchodního a klientského oddělení
  • Správa a aktualizace klientských dat v interních systémech
  • Koordinace agendy mezi odděleními
  • Spolupráce na zlepšování procesů péče o klienty

Co od Vás očekáváme?

  • Úplné středoškolské vzdělání s maturitou (doložené dokladem), nebo VŠ vzdělání
  • Skvělé komunikační dovednosti a proklientský přístup
  • Dobrou znalost práce s PC (MS Office, e-mailová komunikace, CRM výhodou)
  • Řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič
  • Bezúhonnost ( doložená výpisem z rejstříku trestů)
  • Orientaci na hledání řešení a budování vztahů s klienty

a především samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a dobré organizační schopnosti (schopnost pracovat s více úkoly současně).

Výhodou bude, pokud máte zkušenosti s péčí o zákazníky nebo na podobné pozici, všeobecný přehled v oblasti realit, správy nemovitostí, pronájmem bytů či kanceláří či realitní certifikace.

Co Vám nabízíme?

  • Práci na HPP či na IČ (OSVČ), dle domluvy
  • Flexibilní pracovní doba s vlastní organizací práce i času
  • Práce na plný i částečný úvazek, v kanceláři i v terénu, s možností částečného Home Office.
  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy vázané na výkon
  • Profesní zaškolení, rozvoj, know-how a profesní růst
  • Benefity : služební telefon, notebook, příspěvek na stravování, penzijní a životní pojišťění

Místo působení: Plzeň

Nástup IHNED / dle dohody

Chcete být součástí stabilní společnosti s profesionálním zázemím? Ozvěte se nám!

K reakci na tuto pozici, prosím, nezapomeňte přiložit Váš aktuální životopis, motivační dopis či přehled pracovních zkušeností.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.