Business Development Manager Remote Services
2 dny
SECURITAS ČR s.r.o.
Kateřinská 466/40, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod
O pozici
Jaká bude naše spolupráce
Vaší pracovní náplní bude zejména:
- aktivně vyhledávat a oslovovat potenciální síťové zákazníky pro prodej monitorovacích služeb a vzdáleného kamerového videodohledu
- vyhledávat, spravovat a řídit třetí strany pro prodej dedikovaného portfolia tzv. “Remote Services”
- zpracovávat RFI (průzkumy trhu), výběrová řízení u nových či stávajících klientůu zákazníků budovat a rozvíjet vztahy s klíčovými stakeholdery
- využívat obchodní CRM k řízení a správě obchodních příležitostí. Plánovat a řídit obchodní aktivity s cílem dosahovat stanovených KPI.
- Připravovat, uzavírat smlouvy či rámcové smlouvy se zákazníky a partnery třetích stran dle standardů SČR a
- na základě obhlídek objektů posuzovat klíčové bezpečnostní potřeby a rizika zákazníků
- vést obchodní jednání a prezentovat služby, koordinovat referenční návštěvy Securitas Operations Center
Hledáme právě Vás, pokud máte/jste:
- prokazatelné zkušenosti v B2B obchodu, ideálně v oblasti bezpečnosti nebo služeb
- zkušenosti s tvorbou zákaznicky orientovaných a efektivních řešení
- výborné argumentační, vyjednávací a prezentační schopnosti
- silnou orientaci na výsledek
- schopnost komunikovat s lidmi na různých úrovních – denně budete v kontaktu s kolegy a zákazníky od ředitele přes techniky
- aktivní řidič/ka – za našimi zákazníky budete hodně cestovat
- dobrou znalost angličtiny - část našich klientů je anglicky hovořící
- znalost práce s MS Office a obchodním CRM
- schopnost pracovat samostatně, ale zároveň jste týmový hráč
- preciznost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu a přirozený "zápal" pro věc
Vaší velkou výhodou bude:
- znalost trhu bezpečnostních služeb a technologií
- rozumíte principům analýzy bezpečnostních rizik
- máte praxi v projektovém řízení
Co vám nabízíme:
- Zajímavou práci a konkurenceschopné mzdové ohodnocení
- Služební vozidlo i k soukromým účelům
- Poskytnutí kvalitního technického vybavení (notebook, mobilní telefon)
- Technické zázemí pražské kanceláře, pokud zrovna nebudete pracovat z domova nebo nebudete na schůzce u zákazníka
- Příspěvek na penzijní spoření po jednom roce
- Exkluzivní slevy na tarif u mobilního operátora
- Příspěvek na kartu Multisport Benefit
- Firemní akce
- Kurzy anglického jazyka
- Profesní rozvoj a předávání zkušeností od vašeho nadřízeného a kolegů
- Know-how leadera bezpečnostní trhu
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Máme radost! Odpovězte nám prostřednictvím níže uvedeného odkazu a zašlete nám svůj aktuální životopis. V případě, že budete splňovat naše požadavky, budeme Vás co nejdříve telefonicky kontaktovat.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.