banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Business Development Manager Remote Services

2 dny

SECURITAS ČR s.r.o.

Kateřinská 466/40, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod


O pozici

Jaká bude naše spolupráce

Vaší pracovní náplní bude zejména:

  • aktivně vyhledávat a oslovovat potenciální síťové zákazníky pro prodej monitorovacích služeb a vzdáleného kamerového videodohledu
  • vyhledávat, spravovat a řídit třetí strany pro prodej dedikovaného portfolia tzv. “Remote Services”
  • zpracovávat RFI (průzkumy trhu), výběrová řízení u nových či stávajících klientůu zákazníků budovat a rozvíjet vztahy s klíčovými stakeholdery
  • využívat obchodní CRM k řízení a správě obchodních příležitostí. Plánovat a řídit obchodní aktivity s cílem dosahovat stanovených KPI.
  • Připravovat, uzavírat smlouvy či rámcové smlouvy se zákazníky a partnery třetích stran dle standardů SČR a
  • na základě obhlídek objektů posuzovat klíčové bezpečnostní potřeby a rizika zákazníků
  • vést obchodní jednání a prezentovat služby, koordinovat referenční návštěvy Securitas Operations Center

Hledáme právě Vás, pokud máte/jste:

  • prokazatelné zkušenosti v B2B obchodu, ideálně v oblasti bezpečnosti nebo služeb
  • zkušenosti s tvorbou zákaznicky orientovaných a efektivních řešení
  • výborné argumentační, vyjednávací a prezentační schopnosti
  • silnou orientaci na výsledek
  • schopnost komunikovat s lidmi na různých úrovních – denně budete v kontaktu s kolegy a zákazníky od ředitele přes techniky
  • aktivní řidič/ka – za našimi zákazníky budete hodně cestovat
  • dobrou znalost angličtiny - část našich klientů je anglicky hovořící
  • znalost práce s MS Office a obchodním CRM
  • schopnost pracovat samostatně, ale zároveň jste týmový hráč
  • preciznost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu a přirozený "zápal" pro věc

Vaší velkou výhodou bude:

  • znalost trhu bezpečnostních služeb a technologií
  • rozumíte principům analýzy bezpečnostních rizik
  • máte praxi v projektovém řízení

Co vám nabízíme:

  • Zajímavou práci a konkurenceschopné mzdové ohodnocení
  • Služební vozidlo i k soukromým účelům
  • Poskytnutí kvalitního technického vybavení (notebook, mobilní telefon)
  • Technické zázemí pražské kanceláře, pokud zrovna nebudete pracovat z domova nebo nebudete na schůzce u zákazníka
  • Příspěvek na penzijní spoření po jednom roce
  • Exkluzivní slevy na tarif u mobilního operátora
  • Příspěvek na kartu Multisport Benefit
  • Firemní akce
  • Kurzy anglického jazyka
  • Profesní rozvoj a předávání zkušeností od vašeho nadřízeného a kolegů
  • Know-how leadera bezpečnostní trhu

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Máme radost! Odpovězte nám prostřednictvím níže uvedeného odkazu a zašlete nám svůj aktuální životopis. V případě, že budete splňovat naše požadavky, budeme Vás co nejdříve telefonicky kontaktovat.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.