banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční / Asistent/ka ve výzkumné agentuře

Méně než týden

ResSOLUTION Group s.r.o.

Českobratrská 2778/1, Praha-Žižkov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Brigáda

Smlouva

Dohoda o provedení práce

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Možnost studijního volna

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Student

Zařazené

Administrativa, Zákaznický servis


O pozici

Chcete pracovat v perspektivní výzkumné agentuře a vyzkoušet si práci s různými odděleními? Hledáte stabilní a zajímavou práci s možností krátkého úvazku? Nebojíte se práce a komunikace s lidmi, máte příjemné vystupování, skvělé organizační schopnosti, rádi pomáháte, úsměv Vám není cizí a čiší z Vás pozitivní energie? Jestli ano, jste tu správně!

Kdo jsme?

Jsme ResSOLUTION Group s.r.o. – česká výzkumná agentura na pražském Žižkově s bohatými zkušenostmi v oblasti průzkumu trhu. V naší nabídce najdete marketingové, sociologické a mediální výzkumy, z nichž řada má mezinárodní přesah. Jsme členem oborového sdružení SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění), které spojuje nejvýznamnější výzkumné agentury v zemi.

Co u nás budete dělat?

Recepce je místem prvního dojmu pro přicházející klienty, obchodní partnery i zaměstnance. Je to také každodenní opora pro tým: nejen že má přehled o dění ve firmě, ale také se stará o to, aby vše běželo hladce.

Mezi běžné pracovní činnosti kupříkladu patří:

  • Péče o návštěvy a schůzky – budete první milý kontakt pro naše hosty. Připravíte jim dobrou kávu/čaj, obstaráte občerstvení a zajistíte, aby se u nás cítili komfortně.
  • Příprava a koordinace zasedacích místností – budete mít přehled o důležitých schůzkách a řešit možné kolize zavčas. Také se postaráte o to, aby návštěvám a kolegům v zasedačkách nechybělo nic pro plynulý průběh schůzek a porad.
  • Vyřizování a přepojování telefonátů s našimi klienty, respondenty, tazateli a dodavateli.
  • Správa příchozí a odchozí pošty, zajišťování kurýrní přepravy.
  • Zajištění plynulého chodu recepce a kanceláří – doplňování kancelářských potřeb a tiskovin (od papíru či tužek až po kávová zrnka v kávovaru), vyřizování drobných nákupů, pomoc při správě budovy (komunikace s údržbáři či s úklidem), kontrola a zajištění pořádku v budově i na příjezdové cestě.
  • Každodenní podpora týmu – administrativní pomoc managementu firmy, obchodnímu i realizačnímu oddělení.
  • Běžná administrativa (skenování, kopírování, komplementace a skartace dokumentů, rezervace a drobná logistika).

Koho hledáme?

Kolegu/kolegyni na DPP (2–3 všední dny za týden, dle domluvy), které/mu nechybí:

  • Úsměv, vstřícnost, příjemné, profesionální a kultivované vystupování, proklientský přístup (rádi pomáháte a umíte jednat s lidmi jak tváří v tvář, tak i písemně a přes telefon).
  • Skvělé organizační schopnosti, systematičnost, pracovitost, přemýšlivost, iniciativní přístup k práci, samostatnost a spolehlivost (dokážete si práci zorganizovat a dotahovat věci do konce, rádi vyhledáváte možnosti, jak zlepšit i zefektivnit nastavené procesy).
  • Dochvilnost, smysl pro time management, pořádek a detail, zodpovědnost (nic Vám neunikne, ať už jde o správně zapsanou poštu, rozbitou žárovku, nebo přípravu zasedací místnosti – chaos u nás nemá šanci).
  • Perfektní znalost češtiny (umíte nejen napsat mail bez chybičky, ale také zkontrolovat prezentaci či tiskovou zprávu).
  • Chuť se učit novým věcem.
  • Středoškolské vzdělaní.
  • Znalost práce s MS Office, minimálně základy angličtiny (slovem a písmem).

Čím dalším si nás ještě získáte? Empatií, pozitivní energií a přímočarostí. Náš tým funguje na principech férovosti a pečlivosti a každodenní úkoly plníme ve stanovených termínech. Zapadnete mezi nás? :)

Co Vám za to nabízíme?

  • Rozmanitou pracovní náplň, která Vám umožní poznat různé oblasti firmy, lidi i obor jako takový.
  • Příležitost skvěle nastartovat Vaši kariéru (nejen) v oblasti výzkumu a vyzkoušet si trochu od všeho.
  • Samozřejmostí je zaškolení a seznámení s tím, jak to v oboru chodí. Interní odborná školení pomohou s profesním rozvojem.
  • Neformální prostředí a mladý a přátelský kolektiv lidí, kteří spolu rádi tráví čas i mimo práci.
  • Pravidelné týmové soutěže, grilovačky, dobročinné akce nebo filmové večery.
  • Možnost dlouhodobé stabilní pracovní pozice.
  • Krásný výhled na Žižkovskou věž nebo sochu Jana Žižky na Vítkově.

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám své aktuální CV. Těšíme se, až Vás poznáme!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.