KEY ACCOUNT MANAGER – NEMOVITOSTNÍ INVESTIČNÍ FOND
Pořád hledají
GARTAL Management a.s.
Kovářská 2537/5, Praha-Libeň
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
jiné
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dog-friendly office
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod, Služby
O pozici
Jsme GARTAL Management – stabilní a rostoucí skupina, která se již více než 25 let věnuje rezidenčnímu developmentu v Praze. Za tuto dobu jsme úspěšně realizovali desítky projektů a postavili více než stovky bytů.
 Naší silou je propojení kvalitního developmentu, inovativního přístupu a investičního know-how – a právě v tomto duchu rozvíjíme i náš nemovitostní investiční fond.
Hledáme zkušeného a motivovaného profesionála, který je týmovým hráčem, vyniká komunikačními a prezentačními dovednostmi a má přehled o investičních produktech a českém investičním trhu.
Co budeš mít na starost:
Péče o stávající distribuční partnery fondu:
- Aktivní nabídky školení ředitelstvím stávajících partnerů, vč. kompletního zajištění školení (organizace, prezentace fondu skupinám investičních poradců).
 - Organizace eventů pro partnery vč. prezentace fondu, resp. novinek ve fondu – investiční snídaně, večeře apod.
 - Design a realizace časově omezených kampaní.
 - Reprezentace fondu na eventech (konference, setkání s ředitelstvím apod.).
 
Obchodní rozvoj:
- Akvizice nových distribučních partnerů a podpora vedení fondu.
 - Příprava a prezentace nabídek, vedení vyjednávání o spolupráci.
 
Plnění obchodních plánů:
- Odpovědnost za plnění strategických cílů.
 - Vedení a aktualizace obchodního plánu.
 
Spolupráce s interními týmy:
- Podpora při tvorbě marketingových materiálů – letáky, Fact sheety, newslettery, brožury.
 
Reporting a administrativa:
- Pravidelný reporting obchodních výsledků, forecastů a klíčových aktivit vedení společnosti.
 
Koho hledáme:
- Máš vysokoškolské vzdělání (bakalářské nebo magisterské).
 - Ovládáš plynulou češtinu a domluvíš se anglicky na komunikativní úrovni.
 - Máš schopnost převzít odpovědnost za výsledek a tím i za svoji variabilní složku odměny.
 - Výhodou je znalost makroekonomie, finančních trhů, investic nebo trhu nemovitostí.
 - Disponuješ výbornými komunikačními, prezentačními a vyjednávacími schopnostmi, včetně schopnosti jednat se seniorními partnery.
 - Jsi samostatný, pečlivý a důsledný – umíš si dobře zorganizovat práci a dotahovat úkoly do konce.
 
Co nabízíme:
- Plný úvazek (lze zvážit i zkrácený po dohodě).
 - Pracoviště v moderních kancelářích u metra B (Praha – Vysočany).
 - Silné a profesionální finanční oddělení, kde na tvé práci opravdu záleží.
 - Finanční bonus dle výkonu.
 - 25 dnů dovolené + 3 Sick Days.
 - Dlouhodobou spolupráci ve stabilní české společnosti.
 - Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí.
 - Individuální rozvojový plán a školení.
 - Firemní notebook a mobilní telefon.
 - Příspěvek na Multisport kartu.
 - Pravidelné teambuildingy a firemní akce.
 - Firemní snídaně.
 - Dog-friendly kancelář.
 
Nástup ihned nebo dle dohody.
Zaujala tě tato příležitost? Pošli nám své CV nebo pár slov o sobě – budeme se těšit na setkání!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.