banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

DSCS App Consultant

2 dny

Deufol Česká republika s.r.o.

Národních hrdinů 12/1, Břeclav

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Práce převážně z domova, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Jazyky

Němčina (Pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení


O pozici

Získejte a rozšiřte své zkušenosti s moderními IT technologiemi při práci v nadnárodním koncernu Deufol. Jsme IT oddělení sídlící v Brně a Břeclavi, poskytující služby převážně našim kolegům z Deufolu a jejich zákazníkům. Vyvíjíme aplikace, provozujeme vlastní datacentrum a poskytujeme kvalitní IT podporu. V současnosti hledáme nového kolegu na pozici DSCS App Consultant (m/ž). Pokud umíš dobře německy, zajímá tě IT a máš zkušenosti z logistiky, tak jsi pro nás ten pravý/á.

Co budeš mít na starosti

Staneš se podporou druhé úrovně pro naši interní aplikaci Deufol používanou v end-to-end obchodních procesech.

Podpoříš nové zákazníky při implementaci softwarových řešení a konzultačních služeb, především v logistickém sektoru.

Analyzuješ počáteční požadavky zákazníků se zaměřením na obchodní procesy, postupy konkurence a interní IT systémy – včetně technického hodnocení a posouzení nákladů a přínosů.

Poskytneš poradenství zákazníkům na základě výsledků analýzy, školení a povedeš je během celého procesu implementace.

Úzce budeš spolupracovat s kolegy z projektového managementu, vývoje, servisu a marketingu.

Budeš koordinovat schůzky a vyřizovat administrativní úkoly na podporu hladkého průběhu projektu.

Co od tebe budeme budeme potřebovat?

Perfektní znalost němčiny je základem a schopnost domluvit se anglicky je taky fajn. Zkušenost z logistiky a řízení dodavatelského řetězce, ať máš představu o procesech. Všeobecná technická znalost IT , každopádně vzhledem k tomu, že si spoustu SW vyvíjíme sami, tak důležitější bude ochota se učit novým věcem. Nezbytné je být svědomitý a odpovědný, mít chuť pomáhat našim klientům a schopnost spolupracovat napříč různými odděleními .

Co ti můžeme nabídnout?

Práci na plný úvazek v silné a stabilní společnosti. Neformální prostředí fajn kolektivu rozprostřeného v ČR, Německu a dalších zemích. Budeš pracovat v Břeclavi.

25 dnů dovolené + 3 sick days, stravenky. Home office je po zaškolení také bez problémů možný. Pro každého připravujeme dle jeho pozice a preferencí i externí školení, jazykové kurzy máme přímo na pracovišti.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.