banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Finanční manažer/ka

Pořád hledají

Nadační Fond Eduzměna

Bartolomějská 221/11, Kutná Hora-Vnitřní Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

45 000 - 55 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Vzdělávání a školství


O pozici

Jsme Centrum podpory vzdělávání Kutnohorsko. Vznikli jsme na základě projektu Nadačního fondu Eduzměna na Kutnohorsku. Poskytujeme systematickou podporu vzdělávání v regionu, zejména školám, ale i všem dalším aktérům, kteří mají vliv na vzdělávání.

Zajímá Vás vzdělávání a chcete přispět ke zlepšení jeho kvality? Máte chuť a odvahu být součástí projektu zaměřeného na řešení, se kterými v ČR mnohdy nejsou zkušenosti?

Přidejte se k nám jako finanční manažer/ka. Věříme, že společně dokážeme víc a vzájemná důvěra je základem naší práce. Jsme otevřeni novým myšlenkám, jednáme transparentně. A hlavně, stále se učíme a reflektujeme svou práci.

Vaše práce bude pestrá a bude to výzva!

Co bude náplní vaší práce?

  • příprava rozpočtů a forecastů
  • tvorba reportů, statistik, analýz a jiných podkladů pro vedení organizace či státní a místní správu
  • podpora koordinátorů aktivit centra při finančním řízení
  • příprava finančních reportů pro dárce
  • podpora přípravy smluv (s dárci, dodavateli apod.) z hlediska finančního a právního (ve spolupráci s externí právní kanceláří)
  • koordinace přípravy mezd
  • spolupráce s účetní firmou
  • komunikace s auditory, daňovými poradci, bankami, úřady…
  • realizace platebního styku
  • příprava a sledování cashflow
  • aktualizace a nastavování potřebných procesů souvisejících s finanční oblastí
  • spolupráce na tvorbě směrnic a jiných vnitřních předpisů organizace


Co očekáváme?

  • Znalost podvojného účetnictví a náležitostí účetních dokladů
  • Zkušenost v neziskovém sektoru na obdobné pozici / zkušenost s financováním neziskových organizací.
  • Praxi při tvorbě rozpočtů a finančních plánů. Spolehlivost, systematičnost a osobní zodpovědnost.
  • Ochotu učit se, komunikativnost a pozitivní přístup k řešení problémů
  • Uživatelská znalost práce s nástroji MS Office podmínkou, znalost účetního systému Pohoda výhodou.
  • Zkušenost s vytvářením žádostí o dotace, granty, nadační příspěvky výhodou.

Co nabízíme?

  • Plný úvazek v inspirujícím prostředí a možnost podílet se na směřování organizace.
  • Smysluplnou a pestrou práci přispívající ke zlepšování kvality vzdělávání.
  • Náročné debaty a radostnou spolupráci.
  • Práci pod tlakem i s lehkostí.
  • Týmovou práci v přátelském prostředí. Možnost profesního růstu a vzdělávání.
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, 3 dny sick-leave, notebook a služební telefon.
  • Plat odpovídající práci v neziskovém sektoru.
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova. Zázemí v Kutné Hoře.

Jak probíhá výběrové řízení?

V případě zájmu o nabízenou pozici pošlete níže uvedené podklady nejpozději do 20. 7. 2025.

Strukturovaný životopis
Motivační dopis
Jméno a kontakt (telefon a e-mail) na osoby, které mohou poskytnout referenci (alespoň 2).

Uchazeče a uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, pozveme na osobní pohovor.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.