Sales Project Support
Méně než týden
PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o.
Břasy 223
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod
O pozici
Začni svou kariéru ve světě obchodu! Hledáme juniorního kolegu/kolegyni na pozici Sales Project Support
Jsi absolvent/ka a hledáš svou první práci nebo chceš navázat na podobnou zkušenost a získat cenné zkušenosti nebo rozšířit své dovednosti v administraci obchodní oblasti? Přidej se k nám!
Hledáme šikovného a motivovaného člověka, který se nebojí nových výzev a rád/a se učí. Na pozici Sales Project Support budeš podporovat obchodní tým, pomáhat s řízením projektů a pracovat s našimi interními systémy. Vše tě postupně naučíme – důležitá je chuť se rozvíjet, samostatnost a organizační schopnosti.
Co tě u nás čeká:
- Podpora obchodních projektů – budeš se podílet na koordinaci aktivit v rámci PPG Sales Machine, spravovat kontakty a zákazníky v našich systémech (ve spolupráci s týmem z EMEA regionu).
- Správa interních nástrojů – naučíš se pracovat se systémy jako Clientlink, Skill Director nebo Showpad. Budeš komunikovat s obchodníky, aktualizovat účty, řešit menší technické problémy a připravovat přehledy.
- Nastavování a správa systému řízení zásob – pomůžeš nám s aktualizací nastavení a správou systému řízení zásob pro prodejny v ČR a budeš mít přehled o školeních na platformě PPG Academy.
- Lidské zdroje a organizace – čeká Tě evidence docházky, domlouvání školení, komunikace s externími agenturami nebo příprava pracovních pozic v systému.
- Záskoky v týmu – naučíš se různé role v našem oddělení, abys mohl/a v případě potřeby zastoupit kolegy (například během dovolené).
- Komunikace a administrativa – vyřizování e-mailů, podnětů a základní administrativní úkoly spojené s chodem týmu.
Co od tebe očekáváme:
- Chuť učit se novým věcem a rozvíjet se v oblasti obchodu a administrativy.
- Dobré organizační schopnosti a samostatnost.
- Základní zkušenosti s MS Excel (pokročilé funkce tě naučíme), znalost AI výhodou.
- Komunikační dovednosti a týmový duch.
- Angličtinu na úrovni, kdy se zvládneš dorozumět (ústně i písemně).
- Pečlivost a smysl pro detail.
- Ochotu pomoci a občas zastoupit kolegy.
Co ti nabízíme:
- Práci v silné a stabilní společnosti s přátelským kolektivem.
- Skvělou příležitost pro rozjezd kariéry – zaškolíme tě a podpoříme v dalším růstu.
- Hybridní model – kombinace práce z kanceláře a z domova.
- 5 týdnů dovolené, stravenky (150 Kč/den), výhodné zaměstnanecké slevy a výroční odměny.
- Flexipassy na volnočasové aktivity – 1 500 Kč měsíčně.
- Příspěvek na životní/penzijní připojištění – 1 000 Kč měsíčně.
- Občasné pracovní cesty – k dispozici máme poolový vůz.
Pokud máš zájem začít kariéru v mezinárodní firmě a stát se součástí našeho týmu, pošli nám svůj životopis – těšíme se na tebe!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.