Sociální pracovník - poradce rané péče
Méně než týden
Arpida, centrum pro rehabilitaci osob se zdravotním postižením, z.ú.
U Hvízdala 1402/9, České Budějovice 2
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělání
Bakalářské
Zařazené
Zdravotnictví a sociální péče
O pozici
Práce, která má smysl. Víc, než jen práce!
Hledáme kolegyni/kolegu do pracovního týmu centra ARPIDA
pro sociální službu raná péče na pracovní pozici
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK – PORADCE RANÉ PÉČE
Očekáváme:
- VOŠ/VŠ vzdělání v oboru sociální práce nebo speciální pedagogiky (splnění kvalifikačních předpokladů dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách);
- zdravotní způsobilost, bezúhonnost a počítačovou gramotnost;
- předchozí pracovní nebo osobní zkušenosti se zaměřením na somatopedii, využíváním alternativní a augmentativní komunikace, zkušenosti s dětmi raného věku nebo s rodinou dítěte s postižením jsou výhodou.
Popis pracovní pozice:
- zaměstnání na 0,75 – 1,00 úvazku (dle dohody), 5 dní v týdnu (PO-PÁ, bez svátků a víkendů), flexibilní pracovní doba v rozmezí 7.00 - 17.00 hod.;
- náplní práce je poskytování sociální práce v terénu - rodinám s dětmi s tělesným a kombinovaným postižením, ohroženým nebo nerovnoměrným vývojem od narození do 7 let věku;
- podmínkou je řidičské oprávnění skupiny B;
- nástup možný od února 2026 nebo dle dohody.
Co od vás potřebujeme?
- základní dovednosti v komunikaci s osobami v obtížné životní situaci a práce s rodinou;
- orientaci v sociálních službách (znalost zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách);
- uživatelské znalosti v Microsoft Office, případně eQUIP (výhodou);
- samostatnost a zodpovědnost;
- organizační schopnosti a systematičnost;
- komunikativnost, kreativitu;
- schopnost pracovat v týmu.
Co můžete očekávat Vy? Pracovníci ARPIDY nejvíce oceňují:
- metodické vedení, zaškolení a podpora při nástupu;
- 7 týdnů dovolené;
- inspirativní, příjemné a kolegiální pracovní prostředí a vztahy;
- stabilitu organizace působící více jak 30 let v sociální oblasti;
- nadprůměrné mzdové podmínky v porovnání s obvyklým odměňováním v sociálních službách v jižních Čechách;
- možnosti dalšího rozvoje a vzdělávání, psychologickou podporu a supervizi;
- 3x ročně odměny podle výsledků práce s konkrétní zpětnou vazbou a hodnocením;
- vlastní finančně dostupné stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, licence k nástrojům Office, kulturní a společenské akce.
V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete do 9.1.2026 svůj životopis, motivační dopis na téma: „Proč chci pracovat v rané péči?“ a případné reference z předchozích zaměstnání na e-mailovou adresu: kopeckadzavinacarpida.cz. Vybraní zájemci s odpovídající kvalifikaci, budou pozváni k osobnímu jednání.
Bližší informace: Mgr. Dana Kopecká, tel.: 375 777 017, mobil: 777 027 230.
Vyhrazujeme si právo výběrové řízení prodloužit či zrušit. Osobní údaje poskytnuté zájemcem budou uchovávány po dobu výběrového řízení, k tomuto zájemce poskytnutím svého životopisu a dalších osobních údajů uděluje svůj souhlas. Osobní údaje neúspěšných žadatelů budou skartovány, pokud žadatel nevysloví svůj souhlas s jejich dalším uchováním v naší databázi.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.