Finanční a provozní manažer/ka
Včerejší
Glopolis, o.p.s.
Botičská 1936/4, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance
O pozici
Máte cit pro čísla, tah na branku a zájem o společnost, ve které žijeme? Glopolis hledá finančního manažera nebo manažerku, který/á nám pomůže udržet finanční stabilitu našich projektů zaměřených na podporu spolupráce, občanské společnosti a demokracie. U nás nezapadnete v korporátní šedi – čeká vás práce v menším přátelském týmu, který si zakládá na otevřené komunikaci, respektu a flexibilitě. Pokud hledáte místo, kde vaše finanční odbornost opravdu něco znamená a kde vaše práce bude mít přesah a smysl, přidejte se k nám.
Náplň práce:
Finance a controlling
- Finanční plánování a správa rozpočtu
- Podpora fundraisingových aktivit
- Zpracování faktur
- Komunikace s externí účetní
- Kontrola finančních smluv a jejich plnění
- Spolupráce s partnery
- Reporting projektů donorům
- Komunikace s úřady (ve spolupráci s externí účetní)
- Administrativa související s financemi
Provoz organizace a statutární záležitosti
- Správa nástrojů, přístupů a licencí (G-Suits, Microsoft account apod.)
- Tvorba interních manuálů a směrnic
- Nastavování organizačních procesů a jejich optimalizace
- Péče o kancelář a související agenda (sdílená mezi týmem)
HR agenda
- Organizace náborového procesu, onboarding a offboarding
- Péče o zaměstnance a zaměstnankyně
- Základní personální administrativa (pracovní smlouvy, evidenční povinnosti)
Požadavky na kandidáta/kandidátku:
- Zkušenosti s finančním řízením, controllingem a administrativou
- Schopnost nastavovat a optimalizovat organizační procesy
- Organizační a komunikační dovednosti
- Pečlivost, samostatnost a schopnost pracovat s různorodou agendou
- Aktivní znalost MS Office a nástrojů pro správu financí
- Znalost účetních a daňových předpisů výhodou
- Zkušenosti s HR procesy výhodou
- Vzdělání v oblasti financí, ekonomie, managementu nebo příbuzných oborů výhodou
Nabízíme:
- Vlastní agendu a zodpovědnost za strategické cíle organizace v rámci týmové spolupráce
- Zajímavou, dynamickou práci v přátelském týmu a inovativní organizaci
- Smysluplná a různorodá témata a profesní propojení s inspirativními lidmi z různých oborů a různých zemí
- Příležitost podílet se na rozvoji nových forem spolupráce, prostor pro vlastní iniciativu a nápady
- Práci na zaměstnaneckou smlouvu v rozsahu 0,75 (s hlavním zaměřením na finanční agendu) až 1 úvazku (s případným rozšířením o provozní a HR úkoly dle domluvy).
- Pružné pracovní prostředí v kanceláři na Praze 2, 1-2 home office týdně
- Finanční ohodnocení kompetitivní v neziskovém sektoru, dle zodpovědností, zkušeností a rozsahu úvazku
Zašlete nám prosím své CV a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.