Provozně administrativní pracovník / pracovnice KoT Dolní Povltaví, Fokus Praha
Méně než týden
Fokus Praha, z.ú.
Bořanovická 302/10, Praha-Kobylisy
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa
O pozici
Do našeho Komunitnýho týmu Dolní Povltaví hledáme kolegu či kolegyni na pozici Provozně administrativní pracovník na 0,25 úvazek. Tato pracovní nabídka je vhodná i pro absolventy.
Jak to u nás funguje:
Poskytujeme komplexní psychosociální péči, a to ambulantní formou v prostorách KoT, nebo jako terénní péče v regionu (tj. v ORP Brandýs). Našimi klienty jsou lidé s vážným duševním onemocněním, případně lidé s rizikem rozvoje tohoto onemocnění.
Cílem péče je zvýšit kvalitu života lidí se zkušeností s duševním onemocněním, udržet je dlouhodobě v přirozené komunitě a zároveň se zaměřujeme na prevenci hospitalizace, anebo její zkrácení. V multidisciplinárním týmu KoT pracují lidé s odborností v následujících profesích: sociální pracovník, pracovník v sociálních službách, peer konzultant (pracovník s vlastní zkušeností s duševním onemocněním).
Hlavní náplní Vaší práce u nás bude:
- Evidence a vedení podkladů k docházkám jednotlivých pracovníků.
 - Vedení osobních složek, dokumentů zakládajících pracovní poměr (ve spolupráci s personálním oddělením).
 - Administrace a aktualizace dokumentace vzorových podkladů pro práci týmu.
 - Evidence a vedení dokumentace k provozně technickému zázemí týmu a služby sociální péče Chráněné bydlení: nájemní a pronájemní smlouvy, správa služebních vozidel (termíny kontrol STK, dálniční známky, řidičská oprávnění) a kontakt se stávajícími pronajímateli chráněných bytů
 - Příprava podkladů pro každoměsíční vyúčtování služby sociální péče Chráněné bydlení z elektronického systému HIPPO.
 - Správa a vedení pokladny CDZ Kladno ve spolupráci s ekonomy organizace Fokus Praha, z.ú.
 
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
 - Ochota a schopnost průběžně se vzdělávat v daném oboru, zájem o problematiku.
 - Důslednost, systematičnost, pečlivost a spolehlivost.
 - Uživatelské IT dovednosti, kladný vztah k práci s databázemi a daty.
 - Schopnost týmové spolupráce, komunikativnost.
 
Výhodou, nikoliv nutností:
- Schopnost organizovat si samostatně práci.
 
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost aktivně se podílet na budování celého Fokusu Praha a ovlivnit rozvoj poskytovaných služeb.
 - Neformální pracovní atmosféru plnou humoru a pochopení v příjemném a inspirujícím prostředí.
 - Dovolená 5 týdnů, 4 dny sick days a 3 dny ředitelského volna.
 - Podporu akreditovaného odborného vzdělávání, stáží a další rozvojové aktivity.
 - 10 dní studijního volna.
 - Další zaměstnanecké výhody v organizaci.
 
Nástup možný ihned, nebo dle domluvy.
Náležitosti výběrového řízení:
Vaše strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte pomocí tohoto portálu.
Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.