banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR koordinátor - DPČ, 4 hodiny/denně, možnost home-office

Dnešní

Diecézní charita Brno

třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno-Černá Pole

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Dohoda o pracovní činnosti

Benefity

Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené, Student

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR


O pozici

Diecézní charita je druhou největší charitou v České republice, má přes 1800 zaměstnanců a poskytuje profesionální pomoc ve více než 150 sociálních, zdravotních a ostatních službách. Naším posláním je pomoc druhým v nouzi bez ohledu na národnost, vyznání či politickou příslušnost. Je to krásná, smysluplná a náročná práce.

Do našeho brněnského HR týmu hledáme dlouhodobého brigádníka - HR koordinátora - s možností nástupu od listopadu. Tato pozice bude sedět tomu, kdo hledá možnost zkráceného úvazku, potřebuje flexibilitu a láká ho spojení personalistiky a administrativy.

Co bude mít na starosti HR koordinátor?

  • Administrativní, organizační a koordinační podporu pro brněnský HR tým
  • Organizaci pohovorů s kandidáty, administraci uživatelů v HR databázích a nástrojích, archivaci HR podkladů
  • Aktualizaci organizační struktury a HR dokumentů v Teams a na Sharepointu
  • Příprava podkladů pro prezentace a vstupů pro HR reporty
  • Vytváření HR formulářů a podporu při organizaci týmových akcí

Jaké znalosti a dovednosti by měl mít náš nový kolega či kolegyně?

  • Pokročilá znalost práce s xls., ppt., Teams a Sharepointem
  • Systematičnost, pečlivost a dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost naslouchat, být empatický a podporující
  • Flexibilitu, otevřenou mysl a proaktivitu při hledání řešení
  • Výhodou jsou zkušenosti v HR a znalost základů Zákoníku práce

Co by Vás mohlo u nás potěšit?

  • Flexibilní rozsah pracovní doby – v průměru přibližně 4 hodiny denně, prostor pro rovnováhu mezi prací a soukromím
  • Možnost částečné práce z home-office po zaučení
  • Možnost výběru školení v našem vlastním vzdělávacím centru, přístup do vzdělávací platformy SEDUO a pravidelná školení ohledně Zákoníku práce a HR nástrojů
  • Inspirující prostředí charity, pro kterou jsou dobré vztahy a spolupráce důležité
  • Příjemné pracoviště v centru Brna

Pokud Vás pozice HR Koordinátora zaujala, pošlete nám svůj životopis a budeme se těšit na případné osobní setkání.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.