banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

IT SUPPORT SPECIALIST/ IT ADMINISTRATOR (lokalita ŽEBRÁK)

Pořád hledají

TOTAL SERVICE a.s.

Skandinávská 990, Žebrák

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW


O pozici

K doplnění našeho týmu v Žebráku hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici

IT SUPPORT SPECIALISTA - IT ADMINISTRÁTOR – lokalita Žebrák

Co děláme?

Dlouhodobě spravujeme zajímavé klientské technologie infrastruktury.
Plánujeme a realizujeme projekty upgradů a nových instalací infrastruktury.
Garantujeme dostupnost systémů díky profesionálnímu teamu administrátorů v oddělení.
Staráme se nejrůznější technologie, včetně správy datacenter, jejich HW, virtualizačních dohledových systémů, databází apod.
Pracujeme v kooperativní a klidné atmosféře umožňující soustředění se na svou práci.
Pocítíte je rozdíl oproti zaměstnání interního IT ve společnosti, kde jste jediný nebo jeden z mála techniků a jste nepostradatelný 24 hodin denně.
V rámci týmu si předáváme znalosti a vzájemně se obohacujeme.
Naším cílem je výsledek, nikoli práce pro práci.

Co nabízíme?

Samostatnou a různorodou práci
Týmovou podporu kolegů, kteří vás v případě nepřítomnosti zastoupí na místě NEBO kdykoliv pomohou na dálku znalostí či sdílením know-how
Pracovní dobu PO-PÁ 8:30 – 17.00; přesčasy a pracovní pohotovosti jsou u nás dobrovolné a dobře ohodnocené
Možnost školení a certifikací
Odborný růst
Pěkný balíček benefitů, jazyková výuka s rodilým mluvčím a další firemní třešinky na dortu vám rádi představíme na osobním pohovoru

Jaké znalosti či zkušenosti od Vás očekáváme?

SŠ vzdělání s IT zaměřením výhodou
Praxe ideálně 3 roky
Znalost desktopových produktů Microsoft Windows, Office; dobrou orientaci v oblasti serverů, sítí a HW
Zkušenosti s podporou uživatelů (denní komunikace, HelpDeskový nástroj pro evidenci požadavků)
Samostatné a slušné vystupování, komunikativnost a proaktivitu v jednání s klientem
Spolehlivost, zodpovědnost a týmového ducha
Komunikativní znalost angličtiny
Chuť učit se nové věci a stále prohlubovat své znalosti

Co Vás čeká na této pozici?

Poskytování technické podpory na místě u klientů a na dálku (ticketovací systém, telefonicky, mailem)

Spolupráce s kolegy v rámci týmů i s kolegy z jiných oddělení, kteří Vám poskytnou pomocnou ruku u úkolů, které překračují Vaše znalosti

Práce s ticketovacím systémem JIRA a dalšími interními systémy

Máte-li chuť se stát součástí našeho týmu, prosíme zašlete nám Váš STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS V ČESKÉM JAZYCE prostřednictvím odpovědního formuláře.
Uděláme vše pro to, abychom Vám odpověděli v co nejkratším čase.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.