Specialista plánování a zákaznické podpory
Méně než týden
Czech Airlines Technics, a.s.
Jana Kašpara 1069/1, Praha-Ruzyně
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod
O pozici
Do našeho menšího technicko-administrativního týmu v oddělení strategického plánování hledáme nového kolegu na kombinovanou pozici specialista plánování údržby letadel a zákaznické podpory. Tato příležitost je vhodná i pro čerstvé absolventy, které rádi zaučíme.
Co u nás budete dělat?
Výpočty pracností údržby letadel, zákaznickou podporu a plánování letadel na stojánky v hangáru. Každá z činností bude v průběhu roku zastoupena z cca 20-50 %.
Výpočty pracností údržby letadel:
- provádět kalkulaci zakázky jako podklad pro podání nabídky obchodním oddělením
- průběžně provádět analýzy pracností jednotlivých úkolů údržby letadel
- průběžně aktualizovat data v kalkulačních šablonách jednotlivých typů letadel
- navrhovat postupy pro zefektivnění a zpřesnění kalkulačních procesů
Zákaznická podpora:
- komunikovat se zákazníky a řešit jejich operativní požadavky (zpravidla v angličtině)
- organizovat přístupové karty, školení a administrativní agendu zákazníků
- spolupracovat napříč odděleními
- zajišťovat podporu kolem vstupů, kanceláří, IT vybavení i dalších zákaznických potřeb
Strategické plánování:
- plánovat letadla na stojánky podle požadavků zákazníků, výpočtů CSAT a dostupnosti hangáru/údržbových linek
Jak si vás představujeme? Máte…
- SŠ/VŠ, technický směr výhodou
- analytický a strukturovaný přístup k práci
- výbornou znalost MS Excel
- znalost pokročilých databázových funkcí, Power Query, Power BI a programování výhodou
- aktivní znalost anglického jazyka (minimální úroveň B2)
- příjemné a aktivní vystupování
Nadto jste flexibilní, spolehliví, pečliví a rádi se učíte nové věci.
Nemusíte mít žádnou praxi, vše vás rádi naučíme.
A co vám za to nabídneme?
- smysluplnou práci v přátelském kolektivu na letišti s letadly doslova na dosah
- flexibilní pracovní dobu, práci po–pá, celkem jen 37,5 hodiny týdně
- možnost občasného home office po zaučení
- příležitosti k dalšímu Vašemu rozvoji
- balíček benefitů jako např. 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravování, příspěvek na parkování na letišti, kurzy anglického jazyka, příspěvek na penzijní připojištění, pojištění odpovědnosti, zvýhodněnou kartu MultiSport na sportovní a wellness aktivity, cafeterii v hodnotě 8 400 Kč/rok, masáže v areálu za zvýhodněnou cenu, MAKRO kartu s věrnostním programem, služební telefon s výhodným tarifem i pro rodinu
Zaujala vás nabídka? Pošlete nám svůj životopis a přidejte se k nám!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.