Sales Administration Leader
Dnešní
FAIVELEY TRANSPORT CZECH a.s.
U Přivaděče 1315/3, Plzeň-Černice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Příspěvek na pracovní oblečení
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Čeština (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod
O pozici
Do našeho výrobního závodu v Plzni hledáme zkušeného lídra, který povede tým Sales Administration a bude klíčovým článkem v zajištění spokojenosti našich zákazníků.
🔍 Jak můžete přispět ke změně a rozvoji společnosti?
- Vedení, rozvoj a podpora týmu Sales Administration
- Zajištění včasných dodávek zákazníkům ve spolupráci s oddělením plánování
- Komunikace s klíčovými zákazníky, řešení eskalací a budování dlouhodobých vztahů
- Správa dat v interním ERP a příprava forecastů prodeje
- Koordinace s dalšími lídry Supply Chain (nákup, plánování, logistika)
- Příprava a sledování plnění měsíčních, kvartálních a ročních plánů prodeje
- Řízení zásob hotových výrobků v souladu s rozpočtem
- Reporting KPI – přímý reporting Supply Chain Directorovi, analýza odchylek a návrh nápravných opatření
- Aktivní účast na zlepšování procesů a firemních projektech
✅ Co budete potřebovat?
- Zkušeného manažera s praxí v oblasti Supply Chain nebo Sales Administration
- Silného komunikátora, který zvládne interní i externí eskalace
- Osobnost orientovanou na zákazníka, tým a výsledky
- Angličtina a čeština na pokročilé úrovni (komunikace s korporátními týmy a zákazníky),
- Schopnost práce s daty (XLS) a ERP systémem (po zaučení)
- Ochotu cestovat (cca 10 % pracovní doby)
🎁 Co Vám můžeme nabídnout?
Pracujeme jen 7,5 h denně, budete mít tedy dostatek času na odpočinek. U nás najdete pouze čisté a moderní pracovní prostředí a příležitosti pro kariérní rozvoj.
- 25 dní dovolené a sick days za rok
- Roční bonus
- Příspěvek na penzijní připojištění 1000 Kč
- Příspěvek na dojíždění 2 Kč / km
- Kantýna a dotované stravování
- Firemní chata na Šumavě
- Skvělá parta kolegů a pomoc při adaptaci
- Flexi Pass karta na volnočasové aktivity
- Jazykové kurzy
- Zvýhodněné tarify volání i pro rodinu
- Odměna za doporučení zaměstnance
- Firemní akce a setkání
- Linka pomoci pro zaměstnance
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.