banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Sales Administration Leader

Dnešní

FAIVELEY TRANSPORT CZECH a.s.

U Přivaděče 1315/3, Plzeň-Černice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Příspěvek na pracovní oblečení

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Čeština (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod


O pozici

Do našeho výrobního závodu v Plzni hledáme zkušeného lídra, který povede tým Sales Administration a bude klíčovým článkem v zajištění spokojenosti našich zákazníků.

🔍 Jak můžete přispět ke změně a rozvoji společnosti?

  • Vedení, rozvoj a podpora týmu Sales Administration
  • Zajištění včasných dodávek zákazníkům ve spolupráci s oddělením plánování
  • Komunikace s klíčovými zákazníky, řešení eskalací a budování dlouhodobých vztahů
  • Správa dat v interním ERP a příprava forecastů prodeje
  • Koordinace s dalšími lídry Supply Chain (nákup, plánování, logistika)
  • Příprava a sledování plnění měsíčních, kvartálních a ročních plánů prodeje
  • Řízení zásob hotových výrobků v souladu s rozpočtem
  • Reporting KPI – přímý reporting Supply Chain Directorovi, analýza odchylek a návrh nápravných opatření
  • Aktivní účast na zlepšování procesů a firemních projektech

✅ Co budete potřebovat?

  • Zkušeného manažera s praxí v oblasti Supply Chain nebo Sales Administration
  • Silného komunikátora, který zvládne interní i externí eskalace
  • Osobnost orientovanou na zákazníka, tým a výsledky
  • Angličtina a čeština na pokročilé úrovni (komunikace s korporátními týmy a zákazníky),
  • Schopnost práce s daty (XLS) a ERP systémem (po zaučení)
  • Ochotu cestovat (cca 10 % pracovní doby)

🎁 Co Vám můžeme nabídnout?

Pracujeme jen 7,5 h denně, budete mít tedy dostatek času na odpočinek. U nás najdete pouze čisté a moderní pracovní prostředí a příležitosti pro kariérní rozvoj.

  • 25 dní dovolené a sick days za rok
  • Roční bonus
  • Příspěvek na penzijní připojištění 1000 Kč
  • Příspěvek na dojíždění 2 Kč / km
  • Kantýna a dotované stravování
  • Firemní chata na Šumavě
  • Skvělá parta kolegů a pomoc při adaptaci
  • Flexi Pass karta na volnočasové aktivity
  • Jazykové kurzy
  • Zvýhodněné tarify volání i pro rodinu
  • Odměna za doporučení zaměstnance
  • Firemní akce a setkání
  • Linka pomoci pro zaměstnance

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.