banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista/ka komerčního oddělení – módní společnost Oniverse

Méně než týden

Oniverse

Sokolovská 651/136a, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod


O pozici

Chceš získat zkušenosti v mezinárodní společnosti a naučit se, jak funguje obchodní podpora v retailu? Přidej se do týmu značek Calzedonia, Intimissimi, IUMAN, Tezenis a Falconeri, kde na tebe čeká nejen zajímavá práce, ale i inspirativní prostředí módních značek.

Do Komerčního oddělení hledáme kolegyni/kolegu na plný úvazek, který bude klíčovou administrativní podporou našeho obchodního týmu. Práce je pestrá, ale systematická – ideální pro někoho, kdo má rád pořádek v datech, přehled a zároveň si užívá komunikaci v dynamickém a kreativním módním prostředí.

Tvé hlavní úkoly budou zahrnovat:

  • Přípravu pravidelných reportů a analýz výsledků prodeje.
  • Práci s daty a cenami v interním systému.
  • Sledování skladových zásob a potřeb jednotlivých prodejen.
  • Podporu obchodního týmu a zajištění každodenních požadavků z prodejen.
  • Překlady a kontrolu materiálů mezi češtinou a angličtinou.
  • Komunikaci s centrálou v Itálii a s dodavateli marketingových materiálů.
  • Tvorbu prezentací a podkladů pro porady a meetingy.
  • Předávání informací směrem k prodejnám a jejich archivaci.

Koho hledáme?

  • Hovoříš plynně česky nebo slovensky.
  • Domluvíš se dobře anglicky (komunikace s centrálou probíhá denně).
  • Máš dobrou znalost Excelu a orientuješ se v MS Office.
  • Jsi pečlivý/á, spolehlivý/á a umíš si věci zorganizovat.
  • Dokážeš pracovat samostatně, ale zároveň Ti vyhovuje týmové prostředí.
  • Italština je výhodou, nikoli podmínkou.

Co Ti nabízíme?

Staneš se součástí mezinárodní společnosti, která funguje dlouhodobě a úspěšně na českém i slovenském trhu. Kromě zajímavé náplně práce se můžeš těšit i na širokou škálu benefitů:

  • Plně hrazené stravenky.
  • 3 sick days ročně.
  • Individuální jazykové lekce (angličtina nebo italština) s rodilým mluvčím – probíhají během pracovní doby.
  • Cafeteria systém – sám/sama si zvolíš, zda chceš příspěvek na sport, kulturu, wellness, knihy nebo třeba vzdělávání.
  • Možnost využívat Multisport kartu.
  • Firemní produkty zdarma – 24 kusů ročně dle vlastního výběru z našich značek.
  • 30% sleva na všechny naše značky po celém světě.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.