Specialista zákaznického servisu
Méně než týden
TZMO Czech Republic s.r.o.
Okružní 1174, Nehvizdy
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis
O pozici
Hledáme komunikativního a zodpovědného kolegu či kolegyni do oddělení zákaznického servisu.
Vaší hlavní náplní bude komunikace se zákazníky a obchodními reprezentanty, úzká spolupráce s kolegy napříč společností a po zapracování také spolupráce se Specialistou pro plánování a řízení zásob.
Pokud máte analytické myšlení, alespoň základní zkušenosti z oblasti logistiky a láká vás stabilní prostředí přátelské společnosti, těšíme se právě na vás!
Požadavky:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Praxe v administrativním sektoru
- Praxe a zkušenost v logistice nebo v zákaznickém servisu výhodou
- Znalost MS Office Excel - podmínkou
- Znalost prostředí Google Workspace výhodou
- Prozákaznický přístup, vstřícnost, ochota
- Samostatnost, systematičnost, důslednost, efektivní komunikace
- Spolehlivost, aktivní přístup, plánování a organizace práce
- Ochota se vzdělávat
- Schopnost rychlé orientace
- Anglický jazyk na úrovni porozumění a psané komunikace
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky a obchodními reprezentanty ohledně sortimentu TZMO a služeb poskytovaných pro zákazníky
- Zpracování elektronicky přijatých objednávek z portálů typu (EDI, Emigo, e-marketing)
- Zpracování objednávek z objednávkového formuláře zaslaného od obchodního reprezentanta
- Vytváření objednávek v informačním sytému ORACLE
- Potvrzování informací týkajících se objednávek, termínu dodání, dodávek zboží
- Zaslání faktur, dodacích listů na vyžádání klienta
- Zadávání potvrzených objednávek do informačního systému dopravce
- Komunikace se skladem při organizaci dopravy
- Řešení reklamací zákazníků ve spolupráci s vedoucím pracovníkem zákaznického servisu
- Účast na inventarizaci skladových zásob
- Spolupráce se Specialistou pro plánování a řízení zásob za účelem tvorby nákupních objednávek u dodavatelů, sledování stavu zásob a řešení nadbytečných zásob ohrožených expirací
Co nabízíme:
- Hlavní pracovní poměr
- Nové a moderní pracovní prostředí v Nehvizdech u Prahy
- Mobilní telefon, notebook
- Týden dovolené navíc
- Stravenkový paušál
- Možnost občerstvení na pracovišti
- Slevy na výrobky společnosti TZMO
- Jazykové vzdělávání na pracovišti
- Vzdělávací kurzy a školení
- Hrazené očkování proti chřipce
- Odměna za docházku
- Uvítací balíček produktů
- Příspěvek k narozeninám nebo při pracovním jubileum
- Po roce příspěvek na volnočasové aktivity a na penzijní nebo životní připojištění
Nástup možný ihned.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.